اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

جیرفت پیشرفت‌های خوبی در ورزش داشته است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: با مشکلات مالی فراوان پیشرفت‌های خوبی در زمینه ورزش همگانی و اجرای مسابقات کشوری و بین‌المللی در دو سال اخیر داشته‌ایم.

جیرفت پیشرفت‌های خوبی در ورزش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت اظهار داشت: ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش جیرفت را زبانزد خاص و عام کرده است.

وی افزود: در تمام رشته‌های ورزشی در تمام رده‌ها چه در بانوان و چه در آقایان ورزشکاران خوبی داریم که در کشور جزو برترین‌ها هستند.

معناصری با بیان مشکلات عدیده در زمینه ورزش شهرستان جیرفت تصریح کرد: بیشترین مشکلی که در این زمینه احساس می‌شود بحث مالی و اعتبارات است.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد رشید مسئول سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: با مشکلات مالی فراوان پیشرفت‌های خوبی در زمینه ورزش همگانی و اجرای مسابقات کشوری و بین‌المللی در دو سال اخیر داشته‌ایم.

معناصری افزود: از تمام مسئولان و متولیان ورزش شهرستان درخواست همکاری با مسئول جدید اداره ورزش و جوانان جیرفت را داریم زیرا هرگونه کمک وهمدلی سبب پیشرفت ورزش در شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول