اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

اختصاص ورزشگاه پونک قزوین به بخش بانوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از اختصاص ورزشگاه پونک این استان به بخش بانوان خبر داد.

اختصاص ورزشگاه پونک قزوین به بخش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شامگاه شنبه دومین نشست و جلسه هماهنگی نواب رؤسای بانوان هیئت‌های ورزشی استان قزوین در سال جاری با حضور مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

محسن حق‌شناس در این نشست اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا ورزشگاه پونک استان قزوین را به بخش بانوان این استان تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص این ورزشگاه به بخش بانوان، بسیاری از مشکلات بانوان استان قزوین برطرف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: مدیریت بانوان در ورزش، مدیریتی موقتی بوده است که به دنبال تحول در این مدیریت هستیم.

حق‌شناس با اشاره به بحث عفاف و حجاب در بین بانوان ورزشکار تصریح کرد: بانوان ورزشکار استان قزوین باید بحث عفاف و حجاب را در ورزش خود رعایت کنند و بحث عفاف و حجاب یکی از بحث‌های مورد تأکید اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در بین بانوان ورزشکار است.

این مسئول با تأکید بر استمرار فعالیت پایگاه‌های قهرمانی افزود: پایگاه‌های قهرمانی تأثیر خوبی در توسعه ورزش قهرمانی دارند.

حق‌شناس با اشاره به سطح‌بندی هیئت‌های ورزشی بیان کرد: در بخش بانوان نیز باید به صورت مجزا برای هیئت‌های ورزشی سطح‌بندی انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ورزش همگانی را اولویت امروز ورزش بانوان استان قزوین دانست و اذعان کرد: امروز در بخش ورزش بانوان استان قزوین قبل از ورزش قهرمانی، ورزش همگانی در اولویت قرار دارد.

حق‌شناس با تأکید بر توسعه اختیارات حوزه معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اختیارات حوزه معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول