اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه البدر بندرکنگ:

البدر با اقتدار در سوپر لیگ بسکتبال حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه البدر بندرکنگ گفت: این باشگاه در راستای حضور مقتدارنه در سوپر لیگ بسکتبال کشور برنامه‌های مدونی دارد.

البدر با اقتدار در سوپر لیگ بسکتبال حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسلم کریمی که با تازگی طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه البدر بندرکنگ به عنوان مدیر رسانه‌ای و مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل این باشگاه انتخاب شده است، صبح امروز طی نشستی در رابطه با آخرین وضعیت تیم بسکتبال لیگ برتری البدر اظهار داشت: باشگاه البدر کنگ یکی از باشگاه‌های فعال در عرصه فرهنگی ورزشی در جنوب کشور به شمار می‌آید که در رشته‌های متعدد ورزشی در بخش بانوان و آقایان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه این باشگاه در سال 1386 توسط هیئت مؤسس به ثبت رسیده، اضافه کرد: باشگاه البدر در بخش‌های مختلف پس از انتخابات و تعیین اعضای هیئت مدیره و تعیین مدیرعامل به کار خود ادامه داد و با یک مکانیزم اصولی و هدفمند توانست پس از سه سال در رشته‌های فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال و کاراته در سبک‌های شوتوکان و کیوکوشین فعالیت و عناوین استانی و کشوری را به دست آورد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه البدر کنگ با بیان اینکه با صعود تیم‌های فوتبال البدر به مراحل پایانی جام حذفی و صعود تیم بسکتبال این باشگاه به لیگ برتر، توجهات بیش از پیش به این باشگاه جلب شده است، افزود: البدر برنامه‌های خوبی را برای حضور پرقدرت تیم بسکتبال خود در لیگ برتر دارد.

کریمی هم‌چنین از دعوت یکی از بازیکنان تیم بسکتبال البدر به تیم ملی جوانان کشور خبر داد و افزود: محمد یوسف‌وند عضو تیم بسکتبال البدر بندرکنگ به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شده است.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال جوانان کشور خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، افزود: حضور این بازیکن در تیم ملی برای ورزش هرمزگان و شهرستان بندرلنگه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته مدیر رسانه‌ای باشگاه البدر، مسئولان این باشگاه البدر و دست‌اندرکاران تیم‌های ورزشی این باشگاه بر این عقیده‌اند که حضور تیم‌های این باشگاه در رده‌های ملی و منطقه‌ای سبب توسعه رشته‌های مربوطه در شهری ساحلی بندرکنگ و حتی شهرستان بندرلنگه می‌شود.

کریمی افزود: اینکه یک تیم مطرح فوتبال کشور و یا تیم‌های لیگ برتری بسکتبال در شهری کوچک حاضر می‌شوند، خود می‌تواند به عنوان یک ظرفیت برای پویایی شهر و تشویق پسران و دختران و میان‌سالان به امر ورزش کمک شایانی بکند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت تیم لیگ برتری بسکتبال البدر اشاره و گفت: این تیم امسال سال سختی را در پیش دارد که در این راستا امیدواریم با حمایت رسانه‌ها و مسئولان ورزشی استان بتوانیم در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور و لیگ دسته دوم فوتبال کشور و سایر رده‌ها با قدرت ظاهر شویم.

بندرکنگ از توابع شهرستان بندرلنگه و در نزدیکی مرکز این شهرستان و غرب بندرعباس واقع شده است.

کنگ از بنادر تاریخی و مشهور خلیج فارس به ویژه در زمان تسلط پرتغالی‌ها بر جزایر و بنادر خلیج فارس بوده است.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول