اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه:

حامی مالی برای تبلیغ ورزش بانوان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: جذب حامی مهمترین رکن تبلیغات است اما سکوت درباره ورزش بانوان باعث شده تا حامی مالی و اسپانسری هم نداشته باشد.

حامی مالی برای تبلیغ ورزش بانوان وجود ندارد

زهرا رنجبر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای جذب حامی و اسپانسر تبلیغات مهم‌ترین اصل است ولی متاسفانه به دلیل اینکه از ورزش بانوان در رسانه‌های ملی کمتر حرفی به میان می‌آید کمتر کسی برای قبول کردن این امر حاضر به همکاری می‌شود.

وی رسانه‌های جمعی اعم از صوتی، تصویری و مطبوعات را دعوت به همکاری کرد و گفت: انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای همکاری تنگاتنگی با هیئت‌ها و علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی داشته باشند تا بسترها برای حمایت و پشتیبانی این قشر بیشتر فراهم شود.

رنجبر با اظهار به اینکه 40 هیئت ورزشی فعال در ارومیه وجود دارد، اضافه کرد: اغلب این هیئت‌ها و همچنین ورزشکاران زیرمجموعه آنها به طور مطلوب و مستمر فعال بوده و برای رسیدن به اهداف بلندی نیز تلاش می‌کنند ولی به نظر می‌رسد رشته‌هایی مانند اسکیت، بدمینتون، بسکتبال، تکواندو،تنیس،تیراندازی با کمان، دو و میدانی، ژیمیناستیک، شمشیربازی، قایق‌رانی،کاراته، والیبال ووشو، ژیمیناستیک و ... بیش از سایر هیئت‌ها تلاش می‌کنند.

وی حضور زنان در عرصه‌های حرفه‌ای ورزش و کسب عناوین قهرمانی را نشان‌دهنده توانایی زیاد آنها دانست و اظهار داشت: فعالیت این قشر نه‌تنها تضمین‌کننده سلامت جسم و روح آنها بوده و برای کشورمان در مسابقات بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کند بلکه مشوق سایر بانوان نیز هست.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه اظهار داشت: در ارومیه 40 هیئت ورزشی با 40 نائب رئیس به طور مستقل از استان فعالیت می‌کنند و در سال‌های اخیر یک نوع افزایش نسبی در سطح ورزش حرفه‌ای و آماتور به چشم می‌خورد و این موضوع را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شاهد هستیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول