اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 9 تیم مدعی

ششمین دوره لیگ برتر تنیس باشگاه‌های قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: ششمین دوره پیکارهای لیگ برتر تنیس باشگاه‌های استان قم با عنوان جام رمضان با رقابت 9 تیم مدعی قهرمانی آغاز شد.

ششمین دوره لیگ برتر تنیس باشگاه‌های قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ‌قم در ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های استان قم تیم‌های امید، فاتحان خیبر، شاهین، پرنس، کلوپ حیدریان، هیئت تنیس، فروشگاه ایران و سه تیم به نمایندگی از باشگاه پاسارگارد ایرانیان قم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.

در این دوره از رقابت‌ها که در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت‌کننده در تلاش برای کسب یکی از عناوین اول تا سوم رده‌بندی نهایی بخش تیمی، به شکل دوره‌ای تا پایان ماه مبارک رمضان در ساعت‌های بعد از افطار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور چهره‌های مطرح تنیس قم در این رقابت‌ها اظهار کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر تیم از تنیس‌بازان مطرحی تشکیل شده است.

سیدمقتدا خاتمی افزود: این رقابت‌ها که به شکل دوره‌ای در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود را داوران تنیس قم قضاوت می‌کنند و از تمام علاقمندان به این رشته ورزشی دعوت می‌کنیم بعد از افطار تا پایان شب از نزدیک بیننده این رقابت‌ها باشند.

وی تصریح کرد: ورزش تنیس در استان قم در چند سال گذشته جهش خوبی به سمت پیشرفت داشته است و وقتی دیدیم که توانایی بازیکنان این رشته در قم به حد قابل قبولی رسیده است، تصمیم به برگزاری رقابت‌های لیگ استانی گرفتیم و در حال حاضر ششمین دوره این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات حضور تمام چهره‌های مستعد تنیس استان در یک میدان رقابت رسمی است تا هم از این طریق بتوانیم استعدادهای این رشته ورزشی را شناسایی کنیم و هم اینکه اعضای تیم تنیس استان در لیگ برتر به خوبی برابر حریفان محک بخورند.

وی بیان داشت: یکی از نقاط قوت برگزاری این مسابقات حضور تیم‌ها با تنیس‌بازان خوب استان است زیرا از این طریق هم استعدادها شناسایی می‌شوند هم اینکه برگزاری این مسابقات و بازتاب خبری آن از طریق رسانه‌ها سبب ایجاد انگیزه در بین حامیان مالی و شرکت خصوصی برای روی آوردن به ورزش تنیس خواهد شد.

خاتمی در ادامه به برنامه‌های هیئت تنیس استان اشاره کرد و عنوان داشت: در حال حاضر برگزاری رقابت‌های لیگ استان مهم‌ترین برنامه هیئت تنیس است ولی بعد از ماه مبارک رمضان چند اعزام به مسابقات تنیس آقایان و رقابت‌های تنیس بانوان قهرمانی کشور خواهیم داشت، ضمن اینکه این رقابت‌ها فرصت خوبی برای تدارک بهتر تنیس‌بازان قم برای حضوری قوی در مسابقات قهرمانی کشور است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول