اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبر داد

عرضه دستاوردهای امور بانوان در نمایشگاه هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عملکرد هفت ساله دولت در زنجان گفت: دستاوردهای سفرهای هیئت دولت در امور بانوان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

عرضه دستاوردهای امور بانوان در نمایشگاه هفته دولت

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به استان زنجان در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی در نمایشگاه ارائه عملکرد هفت ساله دولت عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه 33 برنامه به کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تصریح کرد: این برنامه‌ها پس از تصویب در این کارگروه به تدریج عملیاتی می‌شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برگزاری جشنواره همایش بررسی قوانین و مقررات موجود در امور زنان و خانواده خبر داد و اضافه کرد: این همایش با همکاری اداره کل دادگستری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز یک طرح پژوهشی در مورد نقش زنان زنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی در سال گذشته، افزود: این طرح با مدیریت فرشید جعفری در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

آوازه از اجرای 25 درصدی طرح پژوهشی نقش زنان استان در پیروزی انقلاب اسلامی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 17 میلیون تومان در سال جاری ادامه می‌یابد.

وی به تاخیر به وجود آمده در برخی طرح‌های آغاز شده از سال گذشته از جمله طرح پژوهشی نقش زنان استان زنجان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ادغام کارگروه بانوان در امور اجتماعی یکی از دلایل تاخیر به وجود آمده در این طرح است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ساخت مستند داستانی درباره زندگی شهید فهیمه سیاری را از دیگر طرح‌های مصوب در کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اعلام کرد و گفت: ساخت این مجموعه به لحاظ حساسیت زمان‌بر خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول