اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوهنوردی قزوین:

به آینده بانوان سنگنورد قزوینی امیدوارم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین گفت: ظرفیت‌های بانوان سنگنورد قزوینی بسیار بالاست و من به آینده آنها امیدوار هستم.

به آینده بانوان سنگنورد قزوینی امیدوارم

اسماعیل قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بانوان قزوینی در رشته سنگنوردی به آینده آنها امیدوار هستم.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین با اشاره به موفقیت سنگنورد نوجوان قزوینی تصریح کرد: مهدیه محمدی‌نژاد در رقابت‌های قهرمانی سنگنوردی کشور توانست به جمع 16 نفر اصلی راه یابد.

قبادی با اعلام تعداد ورزشکاران زیر پوشش هیئت کوهنوردی استان قزوین اذعان کرد: در حال حاضر کوهنوردی این استان در بخش بانوان 30 نفر عضو فعال دارد که این آمار فصلی است و در فصول مختلف سال تغییر می‌کند.

احداث دیواره استاندارد سنگنوردی در محمدیه

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین مهم‌ترین مشکل بانوان سنگنورد قزوینی را کمبود دیواره استاندارد عنوان کرد و افزود: با احداث دیواره سنگنوردی محمدیه تا حدی این مشکل بر‌طرف می‌شود.

قبادی با اشاره به استعدادیابی در رشته کوهنوردی در استان قزوین خاطر‌نشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش این استان استعدادیابی در رشته سنگنوردی بانوان از فصل پاییز در مدارس استان قزوین آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بخش سنگنوردی بانوان در این استان کمبود مربی بانوان داریم و این مسئله بزرگ‌ترین مشکل برای استعدادیابی در استان قزوین  است.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: بانوان کوهنورد استان قزوین هر چند مدت در قالب گروه‌های کوهنوردی به قله‌های مختلف صعود می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول