اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

با جدیت پیگیر رفع موانع رشد ورزش بانوان قم هستیم

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که ورزش بانوان قم در عرصه قهرمانی دارد، با جدیت برای رفع موانع رشد ورزش بانوان تلاش می‌کنیم.

با جدیت پیگیر رفع موانع رشد ورزش بانوان قم هستیم

سیده لیلا عنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای تسریع در روند رو به رشد ورزش بانوان قم از سال گذشته شورای راهبری ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد.

وی هدف از تشکیل این شورا را رشد و گسترش بیش از پیش ورزش بانوان عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس نیازهایی که در ورزش قم در بخش بانوان داشتیم، شورای راهبردی ورزش بانوان تشکیل شد تا با بهره‌گیری از حضور نخبگان ورزش بانوان موانع و مشکلات توسعه ورزش بانوان از سر راه برداشته شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین هدف ما این است که راهکارهای عملیاتی در استان برای توسعه کمی و کیفی ورزش بانوان در این شورا بررسی، شناسایی و استخراج شده و با همکاری و همفکری اعضای شورای راهبردی شاهد توسعه بیش از پیش ورزش بانوان در بخش‌های مختلف باشیم.

وی یادآور شد: شورای راهبری ورزش بانوان به دنبال این است که با نهادهای سازنده و مرتبط نظیر آموزش و پرورش، تربیت معلم، دانشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان تعاملی سازنده داشته و از امکانات و تجهیزات آنها در مسیر توسعه ورزش بانوان بهره بگیرند.

عنبری عنوان کرد: از سوی مدیریت این اداره کل مسئولیت اجرا و پیگیری در خصوص نحوه برگزاری شورای راهبردی ورزش بانوان بر عهده معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان نهاده شده تا موانع موجود را بررسی و رفع کرده و بتوانیم شاهد موفقیت‌‌های روزافزون ورزش بانوان قم در میادین مختلف باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به وجود توانمندی‌های زیاد در بین بانوان ورزشکار قم ابراز داشت: این اداره کل در تمام زمینه‌ها پیگیر رشد ورزش بانوان است زیرا می‌خواهیم جایگاه ورزش بانوان را در شأن بانوان قمی توسعه دهیم.

وی عنوان داشت: در سال‌های اخیر به برکت عنایات ویژه‌ای که دولت نسبت به ساخت و ساز امکان ورزشی داشته است، در قم شاهد اتفاقات خوبی در بخش عمرانی ورزش بوده‌ایم که با احداث فضاها و اماکن جدید رو به رو بوده است، در این راستا معاونت ورزش بانوان باید تلاش کند امکان ورزش کردن بانوان در سالن‌های مناسب شهر فراهم شود.

عنبری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد اماکن و سالن‌های ورزشی در اختیار هیئت‌های ورزشی استان که متولی ورزش هستند، قرار دارد زیرا این مهم برای اینکه به ورزش بانوان توجه بیشتری شود محقق شده است.

وی تاکید کرد: نگاه به توسعه ورزش بانوان در هر دو بخش قهرمانی و همگانی است نه اینکه تنها به یک یا چند رشته خاص توجه داشته باشیم، ضمن اینکه در این راستا باید از موجودیت ورزش بانوان در بخش‌های مربیگری و داوری به صورت بهینه استفاده شده و برای ارتقای آن نیز تلاش می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول