اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو ومیدانی چهارمحال و بختیاری:

مسابقات انتخابی دو ومیدانی کشوری، در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو ومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات انتخابی دو ومیدانی‌کاران این استان برای شرکت در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور، در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی دو ومیدانی کشوری، در شهرکرد برگزار می‌شود

میهن امینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزش دو ومیدانی در این استان علاقه‌مندان زیادی دارد، و بیش از 100 بانوی دو ومیدانی‌کار در این مسابقات شرکت می‌کنند، که این باعث بالا رفتن سطح رقابت بین ورزشکاران برای رسیدن به مسابقات کشوری می‌شود.

امینیان بیان داشت: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور با حضور بانوان دو ومیدانی‌کار سراسر کشور در شهریورماه جاری در استان تهران برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت دو ومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران این استان برای گرفتن سهمیه ورود به مسابقات قهرمانی کشور و حضوری قدرتمند در این مسابقات از مدت‎‌ها پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: ورزشکاران این استان در حال حاضر نیز از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

امینیان تاکید کرد: در حال حاضر بانوان دو ومیدانی‌کار این استان از شرایط آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و برای شرکت در این مسابقات کاملا آماده‌اند.

وی تصریح کرد: نداشتن سالن تمرین اختصاصی و مناسب نبودن سانس تمرین برای بانوان ورزشکار و نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکلات ورزش دو ومیدانی در استان چهارمحال و بختیاری است.

امینیان با بیان اینکه در این استان استعدادهای فراوانی در این رشته ورزشی وجود دارد، گفت: در صورت توجه بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی و فراهم کردن شرایط و امکانات کار و فعال کردن بیش از پیش هیئت‌های شهرستان‌های این استان در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران این استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ورزش دو ومیدانی یکی از مدال‌آورترین ورزش‌های این استان است که من امیدوارم ورزشکاران این استان بتوانند همانند سال‌های گذشته در این مسابقات مدال‌های رنگارنگی را کسب کنند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول