اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

استقرار دهکده ورزشی بانوان در بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی‌ ـ ورزشی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار در سلسله جشنواره‌های تابستانه در منطقه 20 دهکده ورزشی بانوان در بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی ‌ـ ورزشی جنوب تهران استقرار می‌یابد.

استقرار دهکده ورزشی بانوان در بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی‌ ـ ورزشی جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ابتکار ایجاد دهکده ورزشی بانوان در یک محیط محصور شده، از برپایی بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی، ورزشی این منطقه در بوستان جانبازان ری خبر داد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی، ورزشی این منطقه در بوستان جانبازان ری برپاست، گفت: امکانات ورزشی ویژه بانوان در قالب دهکده ورزشی بانوان در محیطی محصور شده و با رعایت ملاحظات شرعی در این جشنواره ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بهره‌مندی بانوان از تمامی امکانات تفریحی، ورزشی در محیطی امن خاطرنشان کرد: دهکده ورزشی بانوان در بخش جنوبی بوستان در مساحتی به متراژ یک هزار و 500 مترمربع واقع شده است.

بابایی به استفاده از تمامی ظرفیت منطقه برای برپایی این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه بسته‌های فرهنگی‌ ـ ورزشی، اهدای جوایز، ارائه برنامه‌های نمایشی، دعوت از خانواده‌های شهدا و جانبازان و تقدیر از آنان، دعوت از پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه‌های مهم این جشنواره است که هر شب انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 وجود رشته‌های ورزشی خاص را از نقاط قوت و توانمندی این جشنواره برشمرد و تصریح کرد:‌ 34 رشته ورزشی از جمله سوارکاری، پاور اسکیپ، تخته دارت، گلف پارکی، اسکواش، ایرهاکی، تفنگ بادی، تراپولین، کارتینگ و... در جشنواره تفریحی، ورزشی منطقه 20 ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند تا 28 تیرماه از ساعت 17 تا 22 از این امکانات ورزشی تفریحی به صورت رایگان استفاده کنند. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول