اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمتگزاری واقعی به مردم را نهادینه کنید

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان در تمامی جلسات از کم‌کاری مدیران ادارات استان گلایه‌مند است تا جایی که در جلسه دیگری خطاب به مدیران استان تاکید کرده است که خدمتگزاری واقعی به مردم را نهادینه و از شعارزدگی پرهیز کنید.

خدمتگزاری واقعی به مردم را نهادینه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست استانداری کردستان خطاب به مدیران اظهار کرد: صرف شعار خدمتگزاری که از سوی برخی مدیران به دفعات تکرار می‌شود برای مردم جذابیتی نداشته و باید در عمل خدمت بی‌منت و واقعی را محقق و نهادینه کرد.

وی ضمن توصیه مدیران استان به تلاش در زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه تزکیه نفس و نزدیکی به خداوند متعال بوده و خدمت به مردم در این ماه نزد خداوند دارای اجر مضاعف است.

استاندار کردستان با اشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع) مبنی بر برخورد توام با رحمت، محبت و لطف با مردم، افزود: صرف شعار خدمتگزاری که از سوی برخی مدیران به دفعات تکرار می شود برای مردم جذابیتی نداشته و باید در عمل خدمت بی‌منت و واقعی را محقق و نهادینه کرد چراکه این مهم مهم‌ترین رسالت و تعهد مدیریت ارشد استان است.

شهبازی در ادامه گفت: در استان کردستان به دلیل برخی حساسیت‌های ویژه و برنامه‌ریزی استکبار در آن سوی مرزهای کشور در راستای تخریب نظام و ناکارآمد جلوه دادن دولت خدمتگزار، مسئولیت واحدهای حراستی در دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و حیاتی است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود قسمتی از برنامه هدفمند دشمن برای ضربه زدن به نظام را تخریب چهره دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به آنها دانست و اظهار داشت: هم مردم و هم دست‌اندرکاران این دستگاه‌ها که واحدهای حراستی نیز جزء آنها بوده و دلبستگی به نظام و انقلاب دارند باید در بستری از تعامل و تعهد در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتظار داریم موفقیت‌های واحد حراست که مرهون تلاش‌های مدیریت سابق و کارکنان خدوم و سختکوش آن است تداوم یابد تصریح کرد: مدیریت جدید حراست استانداری و زیرمجموعه کاری این واحد باید فرهنگ ارتباط عاطفی با کارکنان و در اولویت قرار دادن راهنمایی و ارشاد افراد را در برنامه‌های آتی خود بگنجانند.

شهبازی در پایان بر رعایت موازین اخلاقی از سوی کارکنان واحدهای حراستی در حین اجرای قوانین و مقررات اداری تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول