اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حراست استانداری کردستان:

تعامل با ادارات راهبرد مجموعه حراست استانداری کردستان است

خبرگزاری فارس: سرپرست حراست استانداری کردستان گفت: راهبر ما در این مجموعه تعامل با ادارات و سازمان‌ها در راستای شعار خدمتگزاری بی‌منت است.

تعامل با ادارات راهبرد مجموعه حراست استانداری کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد مبین ظهر امروز در مراسم تودیع مدیر حراست استانداری کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری با تشکر از حسن اعتماد استاندار کردستان در واگذاری این مسئولیت، اظهار داشت : باید خداوند بزرگ را شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری به مردم را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما عطا فرموده است.

وی افزود: تعامل با ادارات و سازمان‌های سطح استان در راستای عمل به شعار خدمتگزاری بی‌منت که مورد تاکید استاندار خدوم استان نیز هست راهبرد ما در اداره مجموعه حراست استانداری خواهد بود.

مبین با اشاره به توفیقات این واحد در طول سال‌های اخیر اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب و در سایه همکاری با مدیران اجرایی استان بتوان موفقیت‌های گذشته را بیش از پیش تداوم داد.

مدیر سابق حراست استانداری نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت شش ساله خود در این واحد نظارتی اظهار داشت: سنگر حراست دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است که الحمدلله این مدیریت در استانداری کردستان با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و متعهد خود موفق بوده است.

بهنام نظری افزود: حمایت و پشتیبانی از نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر سازمان یکی از مهم‌ترین کارکردهای حراست است که استاندار کردستان به خوبی این مهم را دریافته و این واحد را در طول حضور خود در استان مورد حمایت قرار داده است.

نظری در پایان توکل به خدا، همکاری کارکنان این واحد و نظر مثبت مدیریت ارشد استان نسبت به رسالت حراست را از مهم‌ترین عوامل موفقیت‌های کسب شده توسط مجموعه حراست استانداری در سطح استان و کشور ذکر کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول