اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا‌و‌سیمای آذربایجان‌غربی:

ادارات توجه بیشتری به جامعه‌ قرآنی داشته ‌باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا‌و‌سیمای آذربایجان‌غربی گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید توجه بیشتری به جامعه ‌قرآنی جامعه داشته ‌باشند تا سایر دستگاه‌ها نیز خود را به این امر موظف بدانند.

ادارات توجه بیشتری به جامعه‌ قرآنی داشته ‌باشند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن شکرنیا ظهر امروز در جمع مدیران و اساتید قرآنی موسسه دارالحافظان آذربایجان‌‌غربی اظهار داشت: بهانه‌های مختلف برای اجرا نشدن برنامه‌های قرآنی در ادارات مختلف نمی‌تواند وظیفه مدیران در قبال کلام وحی را سبک‌تر کند بلکه در آینده تبعات این کم‌کاری در آن اداره و نهاد مشاهده خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت صدا‌و‌سیما در راستای تبلیغ و معرفی موسسات ‌قرآنی و همچنین پخش برنامه‌های محوری قرآنی زمینه لازم برای جامعه را ایجاد می‌کند تا از این طریق بیشتر با فعالیت‌های جامعه قرآنی آشنا شده و به این ‌ترتیب مهیای پیوستن به این جامعه شوند.

شکرنیا با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های موسسات قرآنی در جامعه، تصریح ‌کرد: صدا‌و‌سیما در راستای کمک به افزایش فعالیت موسسات می‌تواند به‌ طور رایگان مبلغ تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های این جامعه باشد.

وی در مورد تخصیص اعتبار کافی به صدا‌و‌سیما برای پوشش رویدادهای قرآنی و فرهنگی ابراز داشت: متاسفانه این نهاد از اعتبار کافی برای پوشش برنامه‌های قرآنی بهره‌مند نبوده و ادارات متولی این امر نیز رغبت چندانی برای همکاری با صدا‌و‌سیما ندارند به‌ همین دلیل شاهد کم‌کاری حوزه تبلیغ و پخش برنامه‌های قرآنی و دینی هستیم.

مدیرکل صدا‌و‌سیمای آذربایجان‌‌غربی حضور نخبگان قرآنی در صدا‌و‌سیما را نقطه عطف موسسات قرآنی دانست و اعلام داشت: در صورتی‌که نخبگان موسسات برای حضور در برنامه‌های مختلف رسانه ‌ملی اعلام آمادگی کنند می‌توان شاهد گسترش استقبال از برنامه‌های موسسات بود.

شکرنیا همچنین برگزاری جلسات با مدیران دستگاه‌های استانی را از راهکارهای جلب توجه مسئولان برشمرد و خاطرنشان‌ کرد: بازدید مسئولان از موسسات قرآنی و قرار گرفتن در نحوه اجرای فعالیت‌های مختلف در این موسسات می‌تواند موجب جذب اعتبار ادارات برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها و برنامه‌ها مختلف شود.

مدیرکل صدا‌و‌سیمای آذربایجان‌‌غربی در پایان تولید برنامه‌های قرآنی ویژه سنین خردسال و کودک را یکی دیگر از راهکارهای جلب توجه مردم به‌ سوی فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: این برنامه‌ها باید به‌ صورت مشارکتی ضبط و پخش شود تا به ‌این ترتیب توان موسسات در ارائه برنامه‌های مختلف برای مردم و مسئولان آشکار شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول