اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی ساعات کاری ادارات استان در ماه مبارک رمضان را هشت تا 13 اعلام کرد.

ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا صحراگرد بعد از ظهر در جمع شماری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: این تصمیم به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجودآمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات این ماه اتخاذ شده است.

وی گفت: بر این اساس فعالیت اداری در استان، صبح‌ها با حدود یک ساعت تأخیر شروع و در بعد از ظهر نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‌یابد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی اضافه کرد: در روز پنج‌شنبه نیز خروج یک ساعت کمتر و در ساعت 12 خواهد بود.

وی اعلام کرد: تمام دستگاه‎های اجرایی موظف هستند ضمن اجرای مصوبه فوق به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنند که خللی در ارائه خدمات و انجام وظایف و مأموریت‎های سازمانی پیش نیاید.

صحرا گرد با تاکید بر اینکه ماه رمضان، بهار قرآن و خودسازی برای انسان‌هاست، تصریح کرد: این ماه نقطه عطفی در زندگی انسان‌ها بوده از این رو لازم است تا هرچه بهتر و با هوشیاری بیشتر از این فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول