اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

روابط عمومی ادارات تعامل ویژه‌ای با رسانه‌ها داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند، باید روابط عمومی‌ها تعامل ویژه‌ای با آنها داشته باشند.

روابط عمومی ادارات تعامل ویژه‌ای با رسانه‌ها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان اظهار داشت:‌ یکی از اهداف این شورا ایجاد وحدت رویه در کارکرد روابط عمومی اداره‌ها و نهادهای یک شهرستان است.

وی روابط عمومی‌ها را آیینه تمام‌نمای فعالیت‌های هر دستگاه اجرایی دانست و افزود: این نهاد وظیفه دارد اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف را به صورت مستند و مستدل به اطلاع عموم برساند.

کمالی تصریح کرد:‌ دانش، تخصص و تکلیف از مهم‌ترین ویژگی‌های یک روابط عمومی پویا، بانشاط و فعال است.

وی ابراز داشت:‌ از آنجا که مردم بر کار دستگاه‌های اجرایی نظارت دارند، روابط عمومی‌ها نقش تأثیرگذاری در رفع انتقادها نسبت به عملکرد آنها دارند.

کمالی ارتباط با رسانه‌ها را یک امر اجتناب‌ناپذیر ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند، باید روابط عمومی‌ها تعامل ویژه‌ای با آنها داشته باشند.

مسئول روابط عمومی فرماندار عنبرآباد نیز در این نشست اظهار داشت: راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی باید از طریق مسئولان روابط عمومی آنها پیگیری شود.

ناصر احمدیوسفی بیان داشت:‌ براساس ارزیابی‌های انجام شده، روابط عمومی‌های فعال شهرستان عنبرآباد بر اساس شاخص‌های مربوطه در شورای اداری مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی اذعان داشت: ‌برنامه زمانبندی دوره‌های آموزشی ویژه مسئولان و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نیز در حال تدوین است.

احمدیوسفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره‌های آموزشی تخصصی در راستای تقویت روابط عمومی‌ها گامی مؤثر برداشته شود.

به گزارش فارس، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان عنبرآباد مقرر شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی دستگاه مربوطه اقدام کنند.

در این دیدار مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول