اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان:

رسانه‌ها بازوی دستگاه‌های اجرایی در جذب مشارکت عمومی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در جذب مشارکت عمومی بازوی دستگاه‌های اجرایی باشند.

رسانه‌ها بازوی دستگاه‌های اجرایی در جذب مشارکت عمومی هستند

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ارائه پیشنهادات در کنار انتقاد سازنده می‌تواند زمینه فعالیت‌ ارگان‌های مختلف اجرایی را بیشتر فراهم کند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر رسانه‌ها و مطبوعات برای انعکاس اخبار تصریح کرد: رسانه‌ها باید برای انجام این مسئولیت خطیر همه جوانب را در نظر بگیرند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه نباید به خاطر پوشش خبری برخی برنامه‌ها از برنامه‌های دیگر غافل شد، افزود: اطلاع‌رسانی ارتباط دو سویه بین مطبوعات و سازمان‌های دولتی است که موجب ارائه فعالیت‌های انجام شده می‌شود.

وی انتقاد سازنده را از ارکان خبررسانی عنوان کرد و افزود: نباید ارکان خبر به دلایل شخصی مغفول واقع شود.

احمدیان برلزوم جذب مشارکت عمومی در برنامه‌ها از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رسانه می‌تواند در جذب مشارکت عمومی در برنامه‌های دولت و سازمان‌های خصوصی مثمرثمر باشد.

وی انعکاس واقعی اخبار را از سوی رسانه‌ها خواستار شد، گفت: باید اخبار واقعی در کنار انتقادات به حق ارائه شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان عملکرد رسانه‌های استان را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و افزود: در صورتی که رسانه‌های استان ضعف عملکرد مسئولان را به صورت واقعی انعکاس دهند موجب اعتماد بیشتر به این مجموعه ارزشمند می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در آینده نزدیک بر لزوم همکاری رسانه‌ها برای پوشش فعالیت‌های انجام شده در استان تاکید کرد.

احمدیان رسانه‌ها را قدرت بازوی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: باید از این قدرت برای توسعه و پیشرفت استان استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول