اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تاکید کرد

ضرورت تعامل مطلوب روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: روابط عمومی‌ها باید زمینه‌ساز ارتقای اخبار و عملکرد سازمان خود از طریق انعکاس فعالیت‌ها و تعامل مطلوب با رسانه‌ها باشند.

ضرورت تعامل مطلوب روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعدازظهر امروز در دومین نشست مسئولان روابط عمومی ادارات و ارگان‌های قیروکارزین و خبرنگاران این شهرستان در سال جاری که در قالب کارگروه روابط عمومی و رسانه در سالن همایش‌های فرمانداری قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان چشمان تیزبین ادارات و دستگاه‌ها باید زمینه‌ساز ارتقای اخبار سازمان‌های خود و انعکاس دهنده تحولات و پیشرفت‌ها باشند.

وی افزود: هر چه روابط عمومی از کارآمدی، نشاط، فعالیت و بالندگی بیشتری برخوردار باشد، ضمن ایجاد تسریع در خدمت‌رسانی باعث می‌شود مردم بیشتر و بهتر از خدمات دولت و مسئولان آگاهی یافته و در نتیجه مقایسه کردن و قضاوت عملکردها با انصاف بیشتری انجام می‌شود.

صمدنژاد نگاه سنتی به روابط عمومی را ناکارآمد دانست و تصریح کرد: با پیشرفت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش روابط عمومی‌ها در مخابره اخبار و اطلاعات و ارتقای یک سازمان روز به روز پررنگ‌تر می‌شود؛ امروز تعامل مطلوب روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها یک ضرورت است.

فرماندار قیروکارزین گفت: بدون شک یکی از راه‌های بالابردن میزان شناخت مردم از ارگان‌ها و دستگاه‌های پویا و فعال، رسانه‌ها و سایت‌های خبری هستند و در آینده باید ضمن حمایت بیشتر از رسانه‌های بومی و سایبری به ارتقای سطح خبری شهرستان کمک کرد.

به گزارش فارس، در این کارگروه میزان ارسال اخبار توسط خبرنگاران، اطلاع‌رسانی ادارات و میزان ارتباط آنان با خبرنگاران و ارسال اخبار توسط آنان، نحوه تعامل روابط عمومی‌ها با یکدیگر و رسانه‌ها، برنامه‌های مربوط به ماه مبارک رمضان و عملکرد دو ماه گذشته روابط عمومی ادارات قیروکارزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از روابط عمومی‌های برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول