اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

رسانه‌ها طرح‌های مهر ماندگار را برای مردم تشریح کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: رسانه‌ها باید اهداف و دستاوردهای طرح‌های مهر ماندگار را برای مردم تشریح کنند.

رسانه‌ها طرح‌های مهر ماندگار را برای مردم تشریح کنند

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در دولت‌های نهم و دهم خدمات بزرگی به مردم ارائه شده است که برخی از رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کاملی در این زمینه ندارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از خدماتی که در این دوره‌ها به مردم ارائه می‌شود، بی‌نظیر بوده و برخی از آنها در طول تاریخ ایران انجام نشده است.

فرماندار شهرستان بهارستان ادامه داد: به عنوان نمونه هدفمندی‌ یارانه‌ها کار بزرگی است که هیچ دولتی توان اجرای آن را نداشت، اما دولت فعلی با عزم جدی و اطمینان به حمایت مردم آن را اجرا کرد و کشور را از صرف هزینه‌های میلیارد دلاری نجات داد.

نوبخت به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: خدمت دیگر مربوط به مسکن مهر است که با تکمیل این طرح، مشکل و دغدغه تامین مسکن برای جوانان از بین می‌رود.

وی افزود: این موارد تنها نمونه‌ای از خدمات دولتی است.

فرماندار شهرستان بهارستان تاکید کرد: در چنین شرایطی رسانه‌ها باید با کاری انقلابی همراه دولت بوده و خدمات را برای مردم تشریح کنند.

نوبخت افزود: این امر موجب دلگرم شدن مردم و اعتماد بیشتر آنها به مدیرانی می‌شود که به صورت شبانه‌روزی دست از تلاش برنداشته و راحتی خود را برای رفاه مردم از بین برده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح‌های مهر ماندگار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خدمات در این حوزه انجام شده و طرح‌هایی در شهرستان‌ها و حتی مناطق دورافتاده در قالب مهر ماندگار اجرایی می‌شود که نظیر آن سابقه نداشته است.

نوبخت تاکید کرد: به طور قطع اطلاع مردم از این طرح‌ها و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، جزو وظایف اصلی رسانه‌هایی است که بدون غرض‌ورزی به دنبال انجام رسالت حرفه‌ای خود هستند.

وی با بیان اینکه رابطه مطلوب دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها برای مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها امری مهم و ضروری است،‌ تصریح کرد: اکثر رسانه‌های ما به این مهم توجه دارند، اما لازم است که تلاش بیشتری در قالب اطلاع‌رسانی به مردم به ویژه در مورد طرح‌های مهر ماندگار داشته باشند.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول