اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز:

رسانه‌ها در اجرای سند تحول بنیادین کمک کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز گفت: اصحاب رسانه آموزش و پرورش را در اجرای سند تحول بنیادین یاری دهند.

رسانه‌ها در اجرای سند تحول بنیادین کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی با مثبت ارزیابی‌کردن کارگاه‌های آموزشی 16گانه بیست و نهمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های 16 گانه با محوریت سند تحول بنیادین و اجرای نظام 3-3-6 فرصت مناسبی بود تا بتوان با گام‌های بلند این قانون بیشتر آشنا شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای نظام جدید باید با همکاری تمام مدیران، خانواده‌ها و مسئولان انجام پذیرد، گفت: تبلیغ و تشریح اهداف و برنامه‌های این حرکت بزرگ تعلیم و تربیتی در کشور به عهده صدا و سیما، اصحاب رسانه و مطبوعات است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از ارباب جراید و روابط عمومی‌ها خواست تا در فرصت باقی‌مانده به آغاز سال تحصیلی جدید، در تبیین و آگاه‌سازی مردم به ویژه والدین دانش‌آموزان ششم ابتدایی نسبت به روشنگری و بیان رسالت‌های سند تحول بنیادین اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از کتاب‌های دوم و ششم ابتدایی با حضور رئیس جمهور رونمایی شده و این نمایانگر آماده‌شدن بستر مناسب برای ورود به عرصه اصلی نظام جدید آموزشی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اجرای 290 طرح در این وزارتخانه به طور همزمان، نیاز به عزم ملی دارد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند آگاهی لازم را به خانواده‌ها و مردم در این زمینه ارائه کنند.

بهرام زمانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران و دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت باید با مطالعه دقیق سند تحول بنیادین و دفترچه راهنمای عمل به مجموعه مستندات این قانون به استقبال سال جدید تحصیلی بروند.

وی در پایان گفت: فضای لازم برای اجرای نظام 3-3-6 در 29 دبستان این منطقه با همکاری گروه‌های آموزشی، مدیران، کارشناسان و فرهنگیان مهیا شده است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول