اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در دیدار هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات قم:

رسانه‌ها تحقق منویات رهبری را از دستگاه‌ها مطالبه کنند

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: یکی از ویژگی‌های مهم رسانه‌ها مطالبه‌گری است و مطبوعات و رسانه‌ها باید روند اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را از دستگاه‌ها پیگیری کنند.

رسانه‌ها تحقق منویات رهبری را از دستگاه‌ها مطالبه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه فعالان عرصه خبر و رسانه با عشق و علاقه وافر در این عرصه حاضر می‌شوند گفت: خبرنگاران باید نسبت به انعکاس واقعیت‌ها اقدام کرده و نسبت به کارشان پایبندی و علاقه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی باید خط مشی دقیقی را در پیش بگیرد اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات از رسانه‌های مختلف هستند ولی هنگام فعالیت به عنوان عضو هیئت مدیره باید همه خبرنگاران را در نظر گرفته و از همه ایشان حمایت داشته باشند.

شهردار قم با اشاره به اینکه هیئت مدیره باید در زمینه سیاست‌گذاری وارد عمل شود یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با استفاده از افراد صاحب‌نظر، برگزاری دوره‌های حرفه‌ای برای خبرنگاران و اعطای گواهینامه‌های معتبر، پرورش خبرنگار و ... از جمله اقداماتی است که خانه مطبوعات در بعد حرفه‌ای می‌تواند نسبت به اجرا کردن آن اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان مقدس قم گفت: یکی از ویژگی‌های مهم رسانه‌ها مطالبه‌گری است و مطبوعات و رسانه‌ها باید روند اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را از دستگاه‌ها پیگیری کنند.

دلبری گفت: یک بعد جامعه هدف خانه مطبوعات خبرنگاران و بعد دیگر نیز مردم هستند و باید این خانه نسبت به هر دو بعد توجه لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات باید از حاشیه‌ها و مسائل جزئی پرهیز کند، از آمادگی شهرداری قم برای همراهی و همکاری با مجموعه خانه مطبوعات خبر داد.

شهردار قم همچنین فرا رسیدن روز خبرنگار را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: بوستان خبرنگار همزمان با روز خبرنگار افتتاح می‌شود.

در این جلسه محمد خامه‌یار رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم نیز گزارشی از روند برگزاری انتخابات و فعالیت‌ها و برنامه‌های خانه مطبوعات در دوره جدید ارائه کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول