اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

کشتار مردم میانمار ترس از گسترش بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: کشتار مردم مظلوم و مسلمان میانمار به دلیل ترس غرب از گسترش و سراسری‌شدن بیداری اسلامی است.

کشتار مردم میانمار ترس از گسترش بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فاجعه نسل‌کشی امروز مردم مسلمان میانمار تنها به جهان اسلام تعلق ندارد بلکه به همه انسان‌های حق‌طلب مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر در گوشه‌ای از دنیا یک اتفاق کوچک رخ ‌دهد آمریکا و هم‌دستانش گوش فلک را کر می‌کند، گفت: در میانمار که مسلمانان مظلوم و بی‌گناه کشته می‌شوند کشورهای استعماری و غربی سکوت پیشه کرده‌اند که این نشانگر این است که خود در ورای این جنایت قرار دارد.

طاهری ادامه داد: چرا جوامع بین‌الملل در زمینه کشتار مردم بیگناه و مسلمان میانمار هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی‌دهند، باید هرچه سریع‌تر جلوی این کشتارها گرفته شود و سازمان کنفرانس اسلامی و مسلمانان جهان به وظیفه خود عمل کنند و اجازه ندهند مسلمانان مظلوم میانمار کشته شوند.

وی ضمن محکوم‌کردن جنایات رخ داده در میانمار گفت: گسترش بیداری اسلامی در دنیا غرب را به هراس واداشته و تلاش می‌کند تا با اقداماتی مثل کشتار مسلمانان، نسل‌کشی و ... جلوی این رخداد بزرگ را بگیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مردم مسلمان در هر کجای دنیا که باشند با هم متحد و هم دل هستند و نمی‌گذارند استکبار و عوامل دست‌نشانده آن به اهداف خود برسند حال استکبار بداند با ریختن خون مردم مسلمان، نسل‌کشی و کشتارهای جمعی راه به جایی نمی‌برد.

طاهری تصریح کرد: غربی‌ها بدانند اگر خروش مسلمانان شکل بگیرد دیگر بودا و صهیونیست نمی‌شناسد، هر آن که از نظام سلطه خط بگیرد را به نابودی خواهد کشاند و بهتر است دست از مسلمان‌کشی بردارند تا خشم مسلمانان بیشتر از این شعله‌ور نشود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول