اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

مسلمانان میانمار تنها به جرم مسلمانی کشته می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: با وجود اینکه دولت میانمار کشتار مسلمانان را به دلایل واهی و بی اساس اعلام کرده است، اما در واقع مسلمان بودن آنها تنها دلیل قتل عامشان است.

مسلمانان میانمار تنها به جرم مسلمانی کشته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید ابوالحسن مهدوی، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با اشاره به کشتار وحشیانه مسلمان میانمار توسط بودائیان متعصب و دولت این کشور اظهار داشت: اگر این اتفاق در یکی از کشور‌های وابسته به سازمان‌های حقوق بشر اتفاق می‌افتاد برخلاف امروز که چشم‌های خود را روی قتل عام مسلمانان میانمار بسته‌اند اعلامیه‌های آنچنانی می‌دادند.

وی با بیان اینکه در میانمار تاکنون هزاران نفر به خاک و خون کشیده شده‌اند، تصریح کرد: سکوت سازمان ملل را نه تنها در این کشور بلکه در کشورهای دیگر مانند فلسطین و لبنان نیز شاهد بوده‌ایم.

*مردم اصفهان گوش به فرمان رهبری هستند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تحصن مردم این شهر در خانه آیت‌الله خادمی در پیش از انقلاب، تاکید کرد: این تحصن به خاک و خون کشیده و پس از آن نیز حکومت نظامی اعلام شد، اما پیشرفت زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت حکومت نظامی اصفهان به سایر استان‌های کشور سرایت کرد، ادامه داد: نه تنها پیش از انقلاب مردم اصفهان در چنین اموری پیشتاز بوده‌اند، بلکه پس از انقلاب و فتنه سال 1388 نیز مردم این شهر نشان دادند که لحظه به لحظه گوش به فرمان رهبری سپرده‌اند.

*حفظ تقوی رکن برگزاری نماز جمعه است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پنج مرداد و برگزاری نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: در نمازجمعه علاوه بر مطرح شدن مسائل فردی و اجتماعی مردم جامعه، تقوی نیز به عنوان رکن واجب به وسیله خطیب جمعه، باید مطرح ‌شود.

وی با بیان اینکه مردم پس از یک هفته سپری کردن وقت خود در جامعه نیاز به اجتماع و توجه بیشتر به انجام واجبات دینی خود دارند، تاکید کرد: خطیب نماز جمعه باید در این مراسم وظایف تک‌تک مردم را در برابر جامعه، ولایت فقیه و خطراتی که از سوی دشمنان به وجود می‌آید گوشزد کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول