اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

شیرازی‌ها انزجار خود را از جنایات میانمار اعلام می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: مردم شیراز سه‌شنبه این هفته انزجار خود را از جنایات رخ داده در میانمار اعلام می‌کنند.

شیرازی‌ها انزجار خود را از جنایات میانمار اعلام می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا گرامی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم مومن شیراز سه‌شنبه دهم مردادماه جاری با تجمع خود کشتار مردم بی‌دفاع میانمار را محکوم می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: مردم شیراز با حضور در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) نسل‌کشی مردم مظلوم میانمار را محکوم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این تجمع بزرگ مردمی در ساعت 18 سه‌شنبه برگزار می‌شود و مردم شیراز انزجار خود را از فجایع میانمار اعلام می‌کنند.

گرامی تصریح کرد: معادلات جهانی به سمتی رفته است که دو جبهه حق به پرچم‌داری ایران اسلامی و جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و خط‌دهی صهیونیست‌ها در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: امروز شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه حق هستیم و دشمنان اسلام نیز با تمام توان به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

وی گفت: جبهه باطل در گذشته به دنبال این بود تا با شکل‌دهی جریاناتی مانند القاعده و طالبان وجهه مسلمانان را خراب و دین اسلام را به عنوان دین خشونت معرفی کند که البته ناکام ماند.

گرامی افزود: امروز دیگر همگان از قصد و نیت غربی‌ها مطلع هستند و دنیای اسلام با پرچم‌داری ایران اسلامی در حال فتح پیروزی‌های متعدد است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: اگر چه جهان اسلام از شبه جزیره عربستان شکل گرفت اما رشد سیاسی آن از ایران اسلامی شروع شده و کل جهان اسلام را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جنایات دشمنان اسلام در میانمار نشان داده که غربی‌ها تنها در شعار مسائل حقوق بشر را دنبال می‌کنند و در مقابل کشته شدن انسان‌های بی‌دفاع جز سکوت حرفی برای گفتن ندارند.

گرامی گفت: مشکلات اقتصادی نباید ابزاری برای سیاسی بازی‌ها و منافع حزبی شود و افرادی از آنها برای کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: دشمنان اینک که از تمام راه‌های مقابله با جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

وی گفت: البته مردم آگاه، بصیر و فهیم هستند و روزهای سختی مانند دوران دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند و از این‌گونه فتنه‌های دشمنان اسلام نیز آگاهی کامل دارند.

به گزارش فارس، تجمع مردمی شیراز سه‌شنبه دهم مرداد‌ماه ساعت 18 در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول