اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تفرقه بین مسلمانان عامل پیدایش وقایعی چون میانمار است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تفرقه و انشقاق بین مسلمانان، مهم‌ترین عامل پیدایش وقایعی چون میانمار و سوریه است.

تفرقه بین مسلمانان عامل پیدایش وقایعی چون میانمار است

رجبعلی شیخ‌زاده در حاشیه راهپیمایی مردم زاهدان در حمایت از مردم میانمار اظهار داشت: وجود تفرقه و انشقاق بین مسلمانان، مهم‌ترین عامل در پیدایش وقایعی مثل میانمار و سوریه است و اینجاست که نقش راهبردی عامل وحدت مشخص می‌شود.

وی افزود: حضرت امام (ره) به این امر واقف بودند و انسجام و وحدت امت اسلامی را مهم‌ترین مولفه در احیای نقش جهانی و اثرگذاری جهانی مسلمانان می‌دانستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی است و همین امر باعث شده که مورد هجوم کشورهای غربی و عربی قرار گیرد.

شیخ‌زاده ادامه داد: آنها به دنبال شکست مقاومت اسلامی هستند و به سوریه اکتفا نخواهند کرد، لذا امت اسلامی باید با هوشیاری و بصیرت اخبار مربوط به مسلمانان را پیگیری و در صحنه حاضر باشد.

وی بیان داشت: کوچکترین غفلت در این موضوع ممکن است باعث شود درپازل دشمن عمل نماییم و این امر توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب را دو چندان می‌کند.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز کشورهای عربی را فراگرفته، دشمن را به فکر واداشت تا راهکاری برای انحراف افکار عمومی تدبیر کند لذا در سرزمین‌های اسلامی و هر جا مسلمانی حضور داشت، مسئله‌ای را دامن زد و مسائلی مانند میانمار و سوریه از آن دست می‌باشد و کشورهایی که داعیه‌دار حمایت از حقوق بشر و حتی حیوانات هستند امروز در فاجعه نسل‌کشی مسلمانان در میانمار سکوت پیشه کرده‌اند.

شیخ‌زاده اضافه کرد: کشورهای عربی برای تغییر افکار عمومی خود با صرف دلارهای نفتی در زمینه تجهیز عوامل تفرقه و تروریست در سوریه، این کشور اسلامی را دچار بحران کرده‌اند.

وی گفت: در اوضاع و احوال فتنه باید هوشیارانه عمل کرد و این نیازمند بالا بردن بصیرت جامع نسبت به مسائل مربوط به مسلمین و همچنین تعامل برای ایجاد انسجام در بین امت اسلامی است تا بتوان از این ظرفیت بزرگ برای مقابله با تهدیدات امت اسلامی بهره گرفت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول