اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزه‌داران فریاد خشم بر سر استکبار کشیدند

اعلام انزجار اردبیلی‌ها از عاملان کشتار میانمار

خبرگزاری فارس: نمازگزاران و روزه‌داران اردبیلی بعد از پایان آیین نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با فریاد مرگ بر آمریکا و استکبار از عاملان کشتار میانمار اعلام انزجار و نفرت کردند.

اعلام انزجار اردبیلی‌ها از عاملان کشتار میانمار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که بعد از پایان نماز جمعه این هفته شهر اردبیل و در فاصله میدان مصلا تا چهارراه امام انجام شد، نمازگزاران و روزه‌داران اردبیلی با صدای رسا حیله و نیرنگ استکبار جهانی را محکوم کردند و از مردم مظلوم میانمار با سر دادن شعارهای «مسلمان میانمار تسلیت، تسلیت» حمایت کردند.

در این راهپیمایی خودجوش و مردمی امت حزب‌الله اردبیل همچنین شعارهایی را در محکومیت حرکت ددمنشانه استکبار جهانی در روزهای اخیر با هدف فشار آوردن به مسلمانان سر دادند و از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل خواستند تا سکوت مرگبار و نفرت‌آور خود را شکسته و از حقوق اولیه امت‌های اسلامی و بشریت دفاع کنند.

به گزارش فارس، در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، ‌مرگ بر انگلیس، الله اکبر، ‌مسلمان میانمار حمایتت می‌کنیم، فاجعه میانمار خیانت است به قرآن، مسلمان به پا خیز برادرت کشته شد، ندای هر مسلمان فنای استکبار» و همچنین شعارهای انقلابی دیگر با حمایت از مردم مظلوم میانمار فاجعه اخیر نسل‌کشی مسلمانان در این کشور را محکوم کرده و این توطئه را یک توطئه استکباری، صهیونیستی با پرچمداری وهابیت و فرقه‌های ضاله اعلام کردند.

علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهرها نیز نمازگزاران و روزه‌داران مؤمن و مسلمان حادثه اخیر کشتار در میانمار را محکوم کردند و از سازمان ملل خواستند با عوامل و مسببان این حادثه برخورد کرده و حداقل قطعنامه‌ای را در محکومیت این اقدام صادر کنند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی همچنین با سر دادن اتحاد و وحدت مسلمانان از دوگانگی رفتار غرب در حوزه مسایل خاورمیانه به ویژه سوریه انتقاد کرده و از امت‌های اسلامی خواستند در این اوضاع و احوال بیشتر از گذشته مراقب وحدت، همدلی و تعامل خود باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول