اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

رویکرد شورای هماهنگی تحکیم ارکان انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحکیم بخشیدن به ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رویکرد شورای هماهنگی تحکیم ارکان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا توسط اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال 59 تأسیس شد.

وی افزود: شورای هماهنگی در ابتدا با مسئولیت شهدای بزرگواری مانند بهشتی، باهنر، مفتح، حقانی، مقام معظم رهبری و تعداد‌ دیگری از بزرگان تأسیس شد.

صدفی بیان داشت: ماموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساماندهی و برنامه‌ریزی است. 

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در واقع مرکزی است ‌که هم دستگاه‌های اجرای و هم تشکلات مردمی را ساماندهی می‌کند که برنامه‌ها از لحاظ کمیت و کیفیت در شأن مناسبت‌های ملی و مذهبی باشد.

صدفی ابراز داشت: شورای تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی مردمی تلقی می‌شود.

‌وی عنوان کرد: نماینده ولی‌‌فقیه و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را آیت‌الله جنتی بر عهده دارند و شورای تبلیغات اسلامی به نوعی منسوب به دفتر مقام معظم است که این یکی از افتخارات شوراست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مناسبت‌هایی مانند 12 فروردین، 14 و 15 خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، 13 آبان، روز جهانی قدس، دهه فجر، ساماندهی ستاد شعبانیه، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و ... برنامه‌ریزی و هماهنگی آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. 

‌صدفی گفت: 10 ستاد در کل استان کرمان پیش‌بینی کرده‌ایم که ‌برنامه‌ریزی آن مراسم‌ها به عمده شورای تبلیغات اسلامی است.  

وی‌ با اشاره به اینکه‌ رویکرد شورای تبلیغات اسلامی تحکیم بخشیدن به ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: راهبرد و حرکت ما جایگاه ‌رفیع ولایت و سخنان مقام معظم رهبری است.

صدفی گفت: مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 در جمع مسئولان شورای تبلیغات اسلامی کشور فرمودند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی 30 سال گذشته در صراط مستقیم حرکت کرده و لحظه‌ها را شناخته‌ و حرکت‌های که به موقع لازم بوده انجام داده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: 9 دی ‌آن توطئه‌ای بزرگی که در پیش روی انقلاب و مردم ایران  قرار داشت با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و با کمک مردم همیشه در صحنه ایران این توطئه عظیم خنثی شد.

وی عنوان کرد: سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که برنامه‌ها جنبه مردمی آن حفظ ‌و کارها با مشارکت و همکاری مردم انجام شود.

صدفی ابراز داشت: ما بیش از یک هزار مجموعه‌های‌ فرهنگی را شناسایی کرده‌ایم و بیش از 3 هزار تشکل مردمی برنامه‌های مختلف در زمانه‌ها و مراسم مختلف را برگزار می‌کنند.

وی افزود: آن چه که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم به واسطه ایثارگری شهداست و امیدواریم بتوانیم قدردان شهدا باشیم.

صدفی خاطرنشان کرد: شهدا آن چه که امروز‌ از ما انتظار دارند، پاسداری از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول