اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اجرای مفاهیم قرآنی در جامعه هدف انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جاری شدن مفاهیم قرآن در جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف قیام مردم و انقلاب اسلامی ایران بود.

اجرای مفاهیم قرآنی در جامعه هدف انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های متعددی در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حضور شخصیت‌های علمی و اعزام مبلغان در مناطق مختلف استان زنجان از جمله برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است، اضافه کرد: این افراد حضور بسیار فعالی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز مردم استان زنجان با قرآن و امور قرآنی عجین شده‌اند، تصریح کرد: استفاده از مفاهیم قرآنی و راهبردهای قرآنی توسط مردم به وضوح احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز قرآن مورد توجه مردم است و این امر یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده است، ادامه داد: هدف اصلی مردم از قیام علیه رژیم طاغوت جاری شدن قرآن و سیره اهل بیت در جامعه بوده است.

دشتکی با بیان اینکه امروز به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و به ویژه در ماه مبارک رمضان مردم به قرآن روی آورده‌اند، ادامه داد: این امر سبب رستگاری مردم در دنیا و جهان آخرت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف یک مراسم انسان‌ساز و یکی از سیره‌های اهل بیت (ع) است، یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشتند به گونه‌ای که اگر یک سال موفق به حضور در مراسم اعتکاف نمی‌شدند، سال بعد قضای آن را به جا می‌آوردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مراسم دینی اعتکاف به عنوان معجون عبادت‌ها اشاره کرد و افزود: این مراسم دینی خودسازی گمشده انسان امروزی را به وی باز می‌گرداند و نسخه شفا بخشی که امروز انسان آن را گم کرده است و از آن غافل است در این مراسم دینی وجود دارد .

وی با تاکید بر اینکه همه محسنات در اعتکاف وجود دارد و همه مردم باید نسبت به آن اهتمام بورزند، ادامه داد: این مراسم سیره نبوی است.

دشتکی با اشاره به اینکه در سایر استان‌ها توجه خیلی خوبی نسبت به حضور در مراسم اعتکاف شب قدر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان در چهارمین سال خود در استان زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول