اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی 13 آبان صورت گرفت؛

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم گیلان

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: امروز دیار ولایی گیلان صحنه حضور غیور مردان گیلانی بود که با بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یک بار دیگر غیرت اسلامی خود را به چهره کریه آمریکا و تروریسم جهانی نشان دادتد.
این بیانیه می‌افزاید: امروز صحنه‌هایی از دلدادگی ملت ایران در استان ولایی گیلان پدید آمد که زبان و قلم از بیان آن عاجز است و مردم سرافراز گیلان پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های سران تروریسم دولتی آمریکا دادند و نقشه‌های شیطانی آنها را نقش برآب کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است: حضور پرشور آحاد مردم ولایی گیلان نشانه عزم راسخی است که در پیوند با ولایت استوار بوده و اینک شعار ما همان نجوای آغازین روزهای انقلاب است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
این شورا اضافه کرده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قدردانی از مردم گیلان که در حماسه پر شور روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری جاودانه خلق کردند با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان، انزجار و برائت خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی اعلام می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول