اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

اندیشه‌های انقلاب اسلامی با هدف‌گذاری صحیح انتقال یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمی گفت: اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید با برنامه‌ریزی دقیق، هدف‌گذاری صحیح و احساس مسؤلیت روز افزون به همگان انتقال یابد.

اندیشه‌های انقلاب اسلامی با هدف‌گذاری صحیح انتقال یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری صبح امروز در همایش مبلغان و روحانیان گرمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل اندیشه‌هایی است که با مبارزات خود امروز جهان را به سیطره خود درآورده و امروز کمتر کسی است که به قدرت اسلامی و استراتژیکی اسلام پی نبرده باشد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما حافظانی بزرگ همچون روحانیون دارد، نقش این قشر را در اعتلای اندیشه‌های نظام اسلامی بسیار والا و ارزشمند اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: امروز بیداری اسلامی رخ داده در جهان منبعث و الهام گرفته از اندیشه 33 سال پیش ایران اسلامی است و این اندیشه به قدری عمیق برنامه‌ریزی شده و دقیق بود که هیچ کس نمی‌تواند اندک خدشه‌ای به آن وارد کند.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه روحانیون ما وظیفه حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند، تصریح کرد: روحانیت در خط مقدم مقابله با هجمه دشمن قراردارد و روحانیان سنگر‌بانان نظام اسلامی هستند و از همین روی استکبار جهانی با شیطنت‌ و تمام توان فرهنگی و اقتصادی خود در مقابله با نظام اسلامی حاضر شده است اما ملتی که تجربه انقلاب و دفاع مقدس را دارد و از هدایت رهبری فرزانه برخوردار است مغلوب دشمن نخواهد شد.

صفری با بیان اینکه روحانیون ما با ابزار بزرگ تبلیغ خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان و دشمنان را بر عهده دارند، افزود: دشمن هرچند با ابزارهای نوین تبلیغی و با هدف تصرف افکار جوانان ما وارد شده اما روحانیون با مجهز شدن به شیوه‌های نوین تبلیغاتی آگاه‌سازی جوانان را بیش از پیش به انجام رسانده و بر هیاهوی بی‌محتوای دشمن خط بطلان می‌کشند.

وی اظهار داشت: ما هر قدر جبهه اسلام را تقویت کنیم به همان میزان توانسته‌ایم دشمن را در رسیدن به اندیشه‌های ناپاکش ناکام بگذاریم چرا که دشمن از فکر و اندیشه روحانیت در ایران در هراس است.

امام جمعه گرمی اضافه کرد: با گسترده‌تر شدن توطئه دشمنان تبلیغات ما نیز باید رنگ و بویی جدید به‌خود بگیرد چراکه دشمن با برنامه‌ریزی‌های جذاب خود قصد دارد توطئه‌ای را علیه کشور ما به راه اندازد اما زهی خیال باطل که ما سنگر اسلام را رها و آن را به دست استکبار بسپاریم.

صفری تصریح کرد: تلاش استکبار در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بی‌ثمر بوده و با ارتقای معلومات علمی، دینی و مذهبی جوانان می‌توانیم حربه‌های پوچ دشمن را خنثی کنیم.

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر به حرکت جهادی و انقلابی نیازمند هستیم تا اندیشه‌ها و آرمان‌های اسلامی را دقیق و با هدف‌‌گذاری صحیح پیش برده و به مسئولیت خطیر خود عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی در پایان اظهار داشت: ‌آگاهی مردم از نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمن، امت اسلامی را برای مقابله در برابر دشمن و خنثی ساختن حرکات آنها مصمم خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول