اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

نشست روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: نشست روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

نشست روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز نشست روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم در این نشست ابتدا ضمن تشکر از حضور مسئولان، گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این شهرستان ارائه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد از همکاری مسئولان با شورا تقدیر و از حضور مردم مومن و انقلابی این شهرستان و بهارستان و سایر شهرهای منطقه در مراسم دینی و انقلابی تقدیر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، دبیر هماهنگ کننده دفاتر شهرستان‌های استان تهران و امام جمعه موقت ورامین نیز در این جلسه با تشکر از میزبانی دفتر رباط کریم بر لزوم تهیه زمینی مناسب در شهرستان‌های استان برای ساخت دفاتر شورا تاکید کرد و با اشاره به اهمیت فضاسازی تبلیغی مناسب در سطح شهرها با همکاری مسئولان افزود: باید برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری مراسم دهه فجر در سال جاری صورت گیرد و گزارشات فعالیت‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر و مستندات فعالیت دفاتر در موعد مقرر ارسال شود.
معاون حقوقی، مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز طی سخنانی گفت: دهه فجر سال ۹۰ باید زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس باشد.
نصرت‌الله لطفی با تاکید بر لزوم توجه به سلامت و امنیت انتخابات و حضور حداکثری مردم افزود: مراسم و تریبون دهه فجر نباید در اختیار فرد و کاندیدای خاصی قرار گیرد.
معاون حقوقی، مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه ساختار جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به جهت رعایت عدالت شهرستان‌های استان تهران به صورت مستقل ساماندهی خواهند شد و در آینده مسایل اداری شهرستان‌های استان تهران در ورامین انجام می‌شود.
در این نشست شرکت کنندگان از کاروانسرای کمال که از آثار تاریخی کم نظیر کشور است، بازدید کردند.
این گزارش حاکی است، در این جلسه روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای رباط کریم، پاکدشت، اسلامشهر، دماوند، شهریار، ورامین و ائمه جمعه شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان حضور داشتند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول