اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام:

شهدا نگین انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام گفت: شهدا نگین انقلاب اسلامی هستند.

شهدا نگین انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همایون مرادنژادی صبح امروز در آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس نماد قدرت و عظمت ملت ایران اسلامی است و این سرافرازی و عظمت با تلاش خستگی‌ ناپذیر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با از نثار بهترین داشته خود در برابر تجاوز دشمنان ایستادگی کرده و یک وجب از خاک مقدس این دیار را به دشمنان متجاوز ندادند.

این مسئول اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران سراسر افتخار و اقتدار است و دوران دفاع مقدس همانند نگینی همچنان بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

مرادنژادی تصریح کرد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین شرایط در حال صعود به قلل افتخار در همه زمینه‌ها و بخش‌ها بوده و در این راه مدیون هیچ یک از کشورهای بیگانه نبوده و با استفاده از توان داخلی خود بر تمام مشکلات فائق آمده است.

در پایان نیز کارکنان و مدیران این دستگاه ضمن قرائت فاتحه به غبار روبی، گلاب‌پاشی و اهداء گل بر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس پرداختند. 

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول