اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال ‌جاری صورت گرفت،

برگزاری 11 برنامه محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سال ‌جاری 11 برنامه محوری از جمله راهپیمایی‌های بزرگ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

برگزاری 11 برنامه محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده ظهر امروز در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور که با حضور مسئولان استانی همراه بود به تبیین برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور در تبریز اظهار کرد: این همایش با حضور 11 تن از مسئولان استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در تبریز برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در مدت برگزاری این همایش در تبریز برنامه‌ها و نشست‌هایی با هدف تبیین اهداف حماسه 9 دی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به مسئولان کشوری در همایش منطقه یک کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: امیدواریم شاهد نتایج ارزنده در این مدت برگزاری این همایش باشیم.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در سال 90 افزود: امسال 11 برنامه محوری از سوی این شورا در استان برگزار شده است.
تقی‌زاده گفت: برپایی راهپیمایی‌های روز جهانی قدس، سالگرد انقلاب اسلامی و راهپیمایی 13 آبان از برنامه‌های این شورا در سال 90 است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این راستا نیز برنامه‌های متعددی با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود تا این حرکت به صورت گسترده برگزار شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های مختلف از جمله مراسم سی امین سالگرد شهادت آیت الله مدنی، بیست و سومین سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی و نیز بزرگداشت قیام 29 بهمن در تبریز برگزار شد.  
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول