اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در فارس:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شفاف‌سازی است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: فلسفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنها برگزاری بعضی از مناسبت‌ها نبوده بلکه ایجاد بستر و شفاف‌سازی است.

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شفاف‌سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری در ششمین همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: شکار لحظه‌های دینی و فرهنگی و ارائه آن به جامعه و همچنین بازگو کنندگی دستاوردهای فرهنگی، عمرانی، سیاسی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی از جمله رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
طاهری خاطرنشان کرد: با هوشیاری و درایت حربه‌های تبلیغی که توسط عده‌ای در بعضی از مناسبت‌های دینی و مذهبی بر علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد را بیرون آورده و آن را به صورت شفاف به آحاد جامعه بازگو می‌کنیم.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید جدولی تدوین و آن را در تمام مناسبت‌ها که در تاریخ اسلام و جمهوری اسلامی ایران روی داده است نگهداری و به آیندگان منتقل کند.
وی اضافه کرد: مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور باید زمینه‌ای را فراهم سازند تا اجرای برنامه‌های شورای هماهنگی در مناسبت ویژه‌ای خلاصه نشود بلکه در تمام ابعاد گسترش یابد.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ابراز داشت: تجربه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان فارس که در بسیاری از مناسبت‌ها ارائه برنامه‌های متنوع را دارد، زمینه را برای فراگیر شدن فراهم می‌کند که باید در اختیار دیگر استان‌ها قرار گیرد.
طاهری خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران باید زمینه‌ای را فراهم کنند تا دیگر متولیان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بتوانند برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خود را به صورت گسترده و چشم‌گیر ارائه کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز در این همایش گفت: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس نیاز جامعه دستور تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها را صادر فرمودند.
حجت‌الاسلام محمد رضایی اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلوگیری از موازی کاری، هماهنگ کننده دستگاه‌های فرهنگی و همچنین به عنوان سیاست‌گذار برنامه‌های تبلیغی و مراسم و مناسبت‌های نظام و ترویج فرهنگ دینی بوده که در این مورد گام‌های موثری برداشته است.
وی اضافه کرد: وحدت رویه، ایجاد بستر مناسب برای معرفی دستاوردهای مادی و معنوی به ویژه در دولت‌های نهم و دهم و گرایش به برنامه‌های شاد و متنوع که نیاز مردم بوده از دیگر اهداف و رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول