اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

سال تولید ملی ظرفیت ممتاز در خودکفایی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سال تولید ملی ظرفیتی ممتاز در رسیدن به مرز خودکفایی است که باید در تحقق آن همه قوا و دستگاه‌ها دست به دست هم دهد.

سال تولید ملی ظرفیت ممتاز در خودکفایی ایران است

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و ارتقای کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده است همه باید در این سنگر به گونه‌ای مجاهدت کنیم تا بستر و زمینه رشد و اعتلای اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها فراهم آید و مشکلات واحدهای صنعتی و کار‌آفرین نیز به سرعت برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ با شعار دادن نمی‌توانیم موانع پیش روی واحدهای صنعتی، تولیدی و اشتغال‌آفرین را برطرف کنیم بلکه این تدبیر و مدیریت جامع و تمام شمول است که می‌تواند چالش‌ها و معضلات پیش رو را برطرف کرده و آثار تحریم را از بین ببرد.

عضو مجمع نمایندگان مجلس مشارکت تعیین کننده مردم را در حوزه‌های مختلف به ویژه رشد و بالندگی اقتصادی و سیاسی یادآور شد و گفت: به فضل الهی با تشکیل مجمع نمایندگان استان و حرکت رو به جلویی که در ماه‌های اخیر شکل گرفته است ما در کنار تدوین قوانین روز‌آمد و کار‌آمد در حوزه نظارت نیز توانسته‌ایم به وظایف خود آشنا شده و از منسب رئیس جمهور گرفته تا دهیار یک روستا بعد نظارتی و سیاست راهبردی مجلس را تقویت و بر عملی شدن این رکن تاکید داشته باشیم.

پیر‌موذن از مجلس به عنوان رکن شاخص و بارز پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان توصیف کرد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس یادآور شد: بنده شعار خود را به عنوان مددرسان مسئولان، یاور رهبری و نوکر ملت در سرلوحه کارها و عملکرد خود قرار داده‌ام و با همراهی سایر نمایندگان در قالب مجمع سعی داریم با تقویت حوزه نظارت حتی در بخش عزل و نصب‌ها به گونه‌ای حرکت کنیم تا حساسیت‌ها به حداقل برسد.

وی پیگیری کارهای بر زمین  مانده و سر و سامان دادن به نابسامانی‌های گذشته به ویژه در حوزه عمرانی و آبادانی را خاطرنشان کرد و افزود:‌ ما نه تنها در دو ماه گذشته از اصولمان زاویه نگرفتیم بلکه سعی داریم نارسایی استان را در بحث پتروشیمی، راه‌آهن، دانشگاه صنعتی، چهار خطه کردن مسیر‌ها و محورهای اصلی استان، راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی و ده‌ها پروژه و کار عمرانی اساسی را پیگیری کرده و در حد توان به سهولت اجرای آنها کمک کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان عقب‌ماندگی‌های موحود را در شان مردم استان ندانست و گفت:‌ ما بخشی از این ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها را نتیجه بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات و بخش دیگری را نیز نشأت گرفته از مدیریت‌های ضعیف در گذشته می‌دانیم که امیدواریم با اصلاح فرایند در این بخش‌ها بتوانیم اهداف نظام و مردم را تحقق عینی ببخشیم.

پیر‌موذن از پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان برای اختصاص یک سهمیه نمایندگی در دوره بعد با اولویت شهرستان بیله‌سوار ادامه داد:‌ در این زمینه سعی داریم بر اساس قوانین و مقرارت از حق و حقوق استان در برخورداری از هشت نماینده دفاع کنیم.

وی در پایان سخنان خود اردبیل را پیشانی نظام و پایگاه عظیم ترویج و تبلیغ تدین و تشیع توصیف کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در حوزه شهری و رونق گردشگری نیز با برخی از نارسایی‌ها روبرو هستیم که امیدواریم درایت و همت مسئولان زمینه‌ساز تحول و تحرک در این بخش باشد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول