اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج تأکید کرد

تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه پیام‌نور تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه پیام‌نور، بر همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای پیشبرد فعالیت‌های این مرکز دانشگاهی تأکید کرد.

تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه پیام‌نور تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان کردستان و کارکنان پیام‌نور مرکز سنندج اظهار داشت: توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ارتقای شاخص‌های علمی در جامعه زمینه‌ساز توسعه پایدار استان خواهد بود.

این مسئول افزود: در این میان دانشگاه پیام‌نور با ده‌ها هزار دانشجوی بومی و با ارائه خدمات نوین آموزشی توانسته است در برقراری عدالت آموزشی در سطح استان پیشرو باشد.

میرزایی‌اصل با تقدیر از خدمات اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور در استان کردستان افزود: دانشگاه پیام‌نور با مراکز و واحدهای متعدد خود نقش مهمی را در ارتقای علم و فناوری داشته و منشأ تحولات عظیمی در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پیام‌نور مرکز سنندج نیز با بیش از 8 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی زمینه‌ساز تحولات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در سطح این شهرستان بوده و در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی از این دانشگاه به عنوان پایگاهی عظیم یاد می‌شود.

فرماندار سنندج تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند دانشگاه پیام‌نور را در راستای انجام رسالت علمی، آموزشی یاری رسانند و زمینه‌های لازم برای تسهیل فعالیت‌های این مرکز آموزش عالی را فراهم کنند.

میرزایی‌اصل از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای رفع کمبودهای امکاناتی و آموزشی دانشگاه پیام‌نور خبر داد و افزود: بدون شک تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با مراکز آموزش عالی زمینه‌ساز پیشبرد امور و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های اجرایی و ارائه خدمات منظم‌تر به فعالان این حوزه خواهد بود.

این مسئول در پایان متذکر شد: هم‌اکنون شهر سنندج به عنوان یک شهر دانشگاهی مطرح بوده و تعداد کثیری از جمعیت این شهر را دانشجویان تشکیل می‌دهند و این مهم امتیازهای ویژه‌ای را در اختیار مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف قرار داده که با بهره‌مندی از توان جوانان نخبه و فعالان دانشگاهی در مسیر ارتقای فعالیت‌ها و خدمات خود تلاش نمایند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول