اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی:

تعاملات بین سازمانی الکترونیکی تا پایان برنامه پنجم توسعه انجام می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام تعاملات بین سازمانی الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

تعاملات بین سازمانی الکترونیکی تا پایان برنامه پنجم توسعه انجام می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد راهبردی توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: در این بازه زمانی همچنین 70 درصد خدمات دستگاه‌ها به مردم باید الکترونیکی انجام پذیرد.

وی افزود: الکترونیکی‌کردن خدمات نشان از اهتمام ویژه دولت برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

جانشین ستاد راهبردی دولت الکترونیک استان اضافه کرد: از اصلی‌ترین مأموریت‌ها توسعه دولت الکترونیک در استان و الکترونیکی‌کردن خدمات است.

طالبی با بیان اینکه الکترونیکی‌کردن خدمات فضای مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم می‌کند، تصریح کرد: این امر باید در تمام حوزه‌ها تسری پیدا کند و در دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ها و مأموریت‌ها با این رویکرد انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: الکترونیکی‌کردن خدمات باعث تقلیل هزینه‌های جاری و تسریع در امور و تسهیل‌سازی در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی هم در ادامه این نشست با اشاره به برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: 77 مدرسه استان آذربایجان‌غربی هوشمندسازی می‌شود.

ولی سمرقندی اضافه کرد: اختصاص 66 خط ADSL با پهنای 2MB، برگزاری دوره‌های آموزشی IT برای 113 معلم و راه‌اندازی پورتال 19 مجتمع در راستای مصوبات شهر الکترونیک ماکو از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان است.

نماینده شهرداری ارومیه هم از واگذاری عوارض خودرو و کسب و پیشه به دفاتر پیشخوان دولت اشاره و از حذف 300 هزار سفر درون شهری خبر داد.

همچنین مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، توزیع نیروی برق و شرکت مخابرات استان و مدیرکل ثبت احوال و آموزش فنی و حرفه‌ای استان گزارش جامعی از اقدامات به عمل آمده در زمینه شهر الکترونیک ماکو ارائه کردند.

در نهایت مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از تدوین بانک اطلاعات خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: مصوب شد دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به ارسال لیست خدمات الکترونیکی در سه سطح اطلاع‌رسانی، تعاملی و تراکنشی اقدام کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول