اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال فارس:

مدیران باشگاه‌ها با صاحبان صنایع تعامل برقرار کنند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال استان فارس گفت: مدیران باشگاه‌های فوتبال فارس باید با صاحبان صنایع تعامل برقرار کنند.

مدیران باشگاه‌ها با صاحبان صنایع تعامل برقرار کنند

اصغر اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تا زمانی که مدیران باشگاه‌های بزرگ نتوانند با صنایع تعامل و همکاری داشته باشند، مشکلات مالی همچنان گریبانگیر تیم‌ها است.

وی ادامه داد: در استان پهناور و صنعتی فارس که صنایع مادر و ثروتمندی وجود دارند باشگاه‌های فوتبال نتوانسته‌اند از حمایت‌های مالی آنها بهره‌مند شوند و این موضوع ضعف بزرگ مدیران باشگاه‌های ورزشی فارس است.

سرمربی سابق تیم پیام مخابرات شیراز در ادامه درباره علل سقوط این تیم به دسته دو گفت: دیر بسته‌شدن این تیم در ابتدای فصل و مشکلات مالی که در آن وجود داشت باعث شد کادر فنی نتواند به خوبی تیم را مهیای مسابقات کند.

اکبری بی‌تجربگی مدیرعامل جدید این تیم در ورزش را یکی دیگر از علل نتایج نامناسب این تیم دانست و افزود: لازمه موفقیت یک تیم در میدان ورزشی حمایت همه‌جانبه و هوشمندانه کادر مدیریتی از بازیکنان و کادر فنی است که این امر در تیم پیام محقق نشد.

پیشکسوت فوتبال فارس درباره سقوط و ناکامی تیم‌های برق و پیام گفت: نگاه‌های مقطعی و نتیجه‌گرایانه مدیران باعث شده است که مربیان باتجربه و بازیکن‌ساز از فوتبال فارس دور شوند و باشگاه‌ها نتوانند از بازیکنان پایه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی باشگاه‌ها موجب کوچ بازیکنان توانمند و جوان فارس به استان‌های همجوار شده است و در چند سال اخیر شاهد هستیم که باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب سرمایه‌های فوتبال فارس از دوران نوجوانی هستند.

مربی باسابقه فوتبال فارس راه نجات فوتبال این استان از شرایط فعلی را واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: اگر عاشقان واقعی فوتبال و مربیان باتجربه در کنار یکدیگر قرار گیرند شاهد بازگشت فوتبال فارس به روزهای اوجش می‌شویم.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: فارس سرشار از سرمایه‌های جوان فوتبال است که در هیچ جای ایران به چشم نمی‌خورد و باشگاه‌ها باید آنها را شناسایی کنند و پرورش دهند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول