اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های ارشادی توسط ستاد احیای امر به معروف زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: اجرای برنامه‌های ارشادی، تبلیغی و آموزشی از برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان است.

اجرای برنامه‌های ارشادی توسط ستاد احیای امر به معروف زنجان

بهرام جلیل‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: امر به معروف، نظارت همگانی و احساس مسئولیت افراد نسبت به یکدیگر است و بی‌اعتنایی نسبت به تذکر و ارشاد دیگران آغاز نقطه انحرافی انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات عدم شناخت معروف و منکر موجب می‌شود در اذهان عمومی، معروف منکر و معروف تلقی شود، افزود: عدم توجه به این موضوع موجب کمرنگ‌شدن این فرهنگ مقدس می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به اینکه ترک امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق منکر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: چرا که امر به معروف و نهی از منکر همان دعوت به نیکی‌ها و پرهیز از زشتی‌ها است که فطرت آدمی پذیرای آن است.

وی افزود: احیای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری و بسیج امکانات و استعدادهای مردم و ادارات دولتی برای همکاری و اجرای طرح‌های ستاد احیا است.

جلیل‌خانی تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از طریق مشارکت و همکاری افراد معتقد به انقلاب اسلامی و با همکاری نهادها و ادارات ذیربط و کمک‌های داوطلب مردمی و با الهام از ارزش‌های اصیل و متعالی اسلام و با به کار گرفتن مقررات و دستورالعمل‌های ساده و سریع به طور غیرمتمرکز اقدام می‌کند.

وی وظایف دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر در استان را جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت معروف و منکر در استان از جمله تجمعات اداری، مردمی و سایر مراکز عمومی عنوان کرد و افزود: تهیه و تنظیم طرح‌ها و برنامه‌ها به منظور ترویج و رشد معروف‌ها و نهی از منکرات با رعایت همه جوانب و انتخاب بهترین راه از دیگر وظایف این دبیرخانه است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان بررسی و پیگیری مسائل شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان را از وظایف این ستاد دانست و گفت: اجرای مصوبات ستاد مرکزی و مصوبات ستاد استان و ایجاد ارتباط و همکاری با ادارات و مراکز مختلف برای اجرای موثر طرح‌ها از دیگر وظایف این ستاد است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ارشادی و تبلیغی و آموزشی مصوب ستاد استان به منظور تشویق و آموزش اقشار مختلف مردم و مشارکت آنان در ستاد از وظایف دبیرخانه این ستاد است.

جلیل‌خانی یادآور شد: تامین منابع مالی، امکانات و تجهیزات برای اجرای طرح‌های ستاد مرکز و شهرستان‌های استان از طرق مختلف دولتی، دینی و مردمی از وظایف این دبیرخانه است.

وی ادامه داد: ارائه گزارش عملکرد و انعکاس تصمیمات و تایید گزارش شهرستان‌ها و تهیه گزارش‌های لازم برای ستاد مرکزی از وظایف این ستاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول