اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد

عمومی‌شدن تذکر لسانی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: تذکر لسانی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید عمومی شود.

عمومی‌شدن تذکر لسانی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف استان زنجان، اظهار کرد: باید اطلاع‌رسانی لازم در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با تخلفات آثار روانی مطلوبی برای کاهش تخلفات دارد، افزود: فرصت‌های زیادی در این زمینه از دست رفته است که باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای احیای امر به معروف صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان یادآور شد: هر چه زمان در طول 33 سال گذشته است در زمینه عفاف و حجاب برنامه‌ریزی‌ها کمرنگ شده است.

وی با بیان اینکه در صورت کمرنگ‌شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خداوند اشرار را مسلط می‌کند، افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت‌الله خاتمی تذکر لسانی را وظیفه همه افراد جامعه عنوان کرد و افزود: اگر چه برخورد و مقابله در زمینه امر به معروف و نهی از منکر حق حکومت است، ولی ضروری است تذکر لسانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نباید همه نگاه‌ها به سوی نیروی انتظامی برای برخورد با منکرات شود، افزود: بلکه باید در این زمینه همه دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به تعیین چارچوب قانونی برای مقابله با منکرات در جامعه خاطرنشان کرد: باید در چارچوب قانون با افرادی که جامعه را با منکرات دچار مشکل می‌کنند، برخورد صورت گیرد.

وی خطرناکترین منکر را وجود منشی‌های بانو برای مدیران عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول