اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار زنجان:

مراکز دانشگاهی باید در برنامه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر با برنامه‌های پژوهشی تاکید کرد و افزود: مراکز دانشگاهی نیز باید در این زمینه پژوهش‌های لازم را انجام دهند.

مراکز دانشگاهی باید در برنامه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف استان زنجان، اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان نشانگر نزدیکی برنامه‌های عملی و ارائه الگو در این زمینه است.

وی با بیان اینکه خروجی منکرات در جامعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: باید آمارهای ارائه شده در ستاد مورد توجه دستگاه‌های مختلف به ویژه مراکز دانشگاهی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر با برنامه‌های پژوهشی تاکید کرد و افزود: مراکز دانشگاهی نیز باید در این زمینه پژوهش‌های لازم را انجام دهند.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: باید فرهنگ‌سازی مطلوبی برای این امر صورت گیرد.

احمدی با گلایه از کمبود کادر پزشک خانم در درمانگاه‌ها برای بانوان خاطرنشان کرد: کمبود پزشک زن در درمانگاه‌ها یکی از معضلاتی است که باید به این امر توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تشویق و تجلیل از افراد چادری برتر مهم است، خاطرنشان کرد: افزایش افراد بی‌چادر در جامعه قابل پذیرش نیست.

احمدی مراکز آموزش راهنمایی و رانندگی را از دیگر مراکزی دانست که از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و افزود: باید در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول