اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مهربان:

ساختمان 50 ساله مرکز درمانی مهربان نیاز ضروری به بازسازی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مهربان با اشاره به بافت فرسوده مرکز درمانی این شهر گفت: این ساختمان با بیش از 50 سال عمر نیاز ضروری به تخریب و بازسازی دارد ضمن آنکه دارای مشکلات زیادی نیز هست.

ساختمان 50 ساله مرکز درمانی مهربان نیاز ضروری به بازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمد حمیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر مهربان افزود: با پیگیری نماینده سراب در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، دستور راه‌اندازی اداره صنعت، معدن و تجارت در بخش مهربان از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان ابلاغ شد ولی تاکنون اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است که انتظار داریم در خصوص راه‌اندازی آن تسریع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مهربان به بافت قدیمی و فرسوده ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی مهربان اشاره کرده و افزود: این ساختمان با بیش از 50 سال عمر نیاز ضروری به تخریب و بازسازی دارد ضمن آنکه مرکز بهداشتی و درمانی دارای مشکلات زیادی نیز هست.

حمیدی در ادامه به مشکلات درمانی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان اشاره کرد و گفت: بخش رادیولوژی مرکز بهداشتی و درمانی مهربان عملاً تعطیل است ضمن آنکه بخش دندانسازی این مرکز کارآیی چندانی نداشته و خدمات قابل توجهی ارائه نمی‌کند و ضعیف است.

رئیس شورای اسلامی شهر مهربان با اشاره به مراجعه بیماران از روستاها و شهرهای شهرستان‌های همجوار به مرکز بهداشتی و درمانی مهربان، خواستار تکمیل و افزایش امکانات مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان شد تا خدمات شایسته‌ای به بیماران مراجعه‌کننده ارائه شود و مردم طعم شیرین عدالت را با تمام وجود لمس کنند.

حمیدی با اشاره به عبور همزمان خودروها، عابران پیاده و احشام از تنها پل ورودی شهر مهربان در مسیر جاده مهربان – دوزدوزان، خواستار احداث پل گذر برای عبور عابران پیاده و احشام شد تا از بروز هرگونه تصادف احتمالی جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان سراب از حذف برخی امکانات موجود در شهر و بخش مهربان انتقاد کرد و افزود: در حالی که سیاست دولت خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق محروم و دورافتاده است، متاسفانه در شهر و بخش مهربان خلاف این قضیه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: برخی از امکانات موجود در شهر و بخش مهربان حذف شده و یا به مرکز شهرستان منتقل می‌شود که جمع‌آوری 115 و 118 و انتقال آنها به مرکز شهرستان از آن جمله است.

رئیس شورای اسلامی شهر مهربان با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص واگذاری اراضی پیشنهادی برای احداث شهرک صنعتی به برخی نهادها و ارگان‌ها اظهار کرد: محل پیشنهادی برای احداث شهرک صنعتی مهربان به هیچ نهاد، ارگان یا سازمانی واگذار نشده و اراضی فوق در اختیار دولت و منابع طبیعی است. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول