اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

وحدت مردم بهترین سلاح در برابر تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: در این دنیای پرمخاطره وحدت مردم کشور در برابر سیل تحریم‌های نظامی و اقتصادی جهان غرب اسلحه‌ای است که در هیچ کارخانه‌ای در دنیا ساخته نمی‌شود.

وحدت مردم بهترین سلاح در برابر تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی صبح امروز در دیدار با اعضا و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تحسین فعالیت‌های این شورا در طول سالیان گذشته اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است که در لحظات حساس توانسته است با هدایت جریانات عظیم مردمی و آوردن مردم به صحنه، توطئه‌های خارجی دشمنان و فتنه‌های داخلی را خنثی کند.

وی حوادث سال‌های اخیر کشور و حضور میلیونی مردم سراسر کشور در حمایت از انقلاب را نشانه عمق اعتقاد و بصیرت مردم ایران برشمرد و اضافه کرد: به برکت وجود این مردم کشور ما در برابر تمام ترفندها و دسیسه‌های دنیای استکباری سربلند خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: به برکت ایمان انقلابی مردم و اعتقادات قلبی این ملت سلاح ایمان ما برنده‌تر و کارآمدتر از تسلیحات نظامی و جنگ‌افزارهای مدرن زورگویان عالم است.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: در این دنیای پرمخاطره ایمان و اعتقاد و وحدت مردم کشور در برابر سیل تحریم‌های نظامی و اقتصادی جهان غرب اسلحه‌ای است که در هیچ کارخانه‌ای در دنیا ساخته نمی‌شود.

وی افزود: اگر این اسلحه توسط ملت ما خوب حفظ شود هیچ نیرویی قدرت غلبه بر این کشور و مردم را نخواهد داشت.

حسینی در ادامه یکی از راهکارهای اتحاد را احساس مسئولیت دانست و از بی‌تفاوتی و سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی و کشتار مسلمانان میانمار انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان والامقامی است که با گذشتن از جان خود پایه‌های انقلاب را مستحکم کرده و آن را به دست ما سپردند، تصریح کرد: در این راه نهادهایی همچون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی موظف هستند با برنامه‌ریزی ویژه فرهنگی مردم و مسئولان را به پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ترغیب کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول