اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

ایران در رشته کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ایران در رشته کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که میدان المپیک بهترین مکان برای نشان دادن سطح فنی کشتی ایران در جهان است

ایران در رشته کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزاش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین، حمید سجادی‌ معاون وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت کشتی استان قزوین از اردوی تیم ملی کشتی کشور بازدید کردند.

احسان لشگری و رضا لایق 2 نمایندگان استان قزوین در تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای اعزام به المپیک لندن هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در این بازدید با ابراز امیدواری برای موفقیت کشتی‌گیران ایرانی در المپیک لندن اظهار کرد: امیدوارم تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران بتوانند در المپیک لندن نتایج قابل قبولی را کسب کنند و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در جهان به احتزار درآورند.

حق‌شناس ادامه داد: ایران در رشته کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که میدان المپیک بهترین مکان برای نشان دادن سطح فنی کشتی ایران در جهان است.

وی با بیان اینکه رشته کشتی از رشته‌های ورزشی ریشه‌دار ایران است، افزود: به‌دلیل قدمت این رشته در کشور، کشتی در ایران علاقه‌مندان زیادی دارد و در همین راستا نیز کشتی ایران از سطح خوبی برخوردار است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه احسان لشگری و رضا لایق 2 نماینده این استان در تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به المپیک لندن هستند، تصریح کرد: این موجب مباهات استان قزوین است که 2 نماینده در المپیک لندن در رشته کشتی دارد و امیدواریم این دو، نتیجه دلخواه خود را در میدان المپیک کسب کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول