اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه‌بردار جانباز البرزی:

جانبازان پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز در می‌آورند

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار جانباز البرزی گفت: در رقابت‌های پارالمپیک جانبازان و معلولان کشور بازهم پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند.

جانبازان پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز در می‌آورند

امیر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت چندانی تا برگزاری پارالمپیک نمانده است، اعضای تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها تلاش بسیاری برای موفقیت و کسب افتخار برای ایران اسلامی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: اعضای حاضر در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان نیز همچون دیگر ورزشکاران کشورمان تمرینات ویژه‌ای انجام داده و خوشبختانه در آمادگی مطلوبی به سر می‌برند.

برای کسب مدال به پارالمپیک می‌رویم

این وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان در پاسخ به این پرسش که چند درصد احتمال کسب مدال را در رقابت‌های حساس پارالمپیک دارد؟ گفت: اگر کادر فنی در نهایت با اعزام من موافقت کند، به مردم قول می‌دهم که تمام تلاش خود را برای افتخار‌آفرینی و کسب مدال انجام خواهم داد.

جعفری تاکید کرد: جانبازان ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از هیچ ایثار و فداکاری برای دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب کوتاهی نکردند.

وی بیان داشت: پس از جنگ نیز تا به امروز هر جایی که لازم بوده جانبازان حضور داشتند و در عرصه ورزش نیز افتخارات بسیاری برای کشورمان کسب کرده‌اند.

این وزنه‌بردار ادامه داد: بنابراین چه من در رقابت‌های حساس پارالمپیک حضور داشته باشم و یا فرد دیگری اعزام شود، به طور قطع جانبازان سرافراز ایران پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در خواهند آورد.

جعفری در پاسخ به پرسش دیگری درباره شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان کشورمان اذعان داشت: تاکنون چندین دوره تمرینات فشرده برگزار کرده‌ایم و یک اردوی بسیار خوب نیز در استان گیلان داریم.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به آمادگی و انگیزه بالای ورزشکاران حاضر در این اردو، امید بسیاری برای کسب افتخارات تازه و ثبت رکوردهای جدید در رقابت‌های پارالمپیک داریم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول