اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌های ایران در مقابله با دشمنان الگویی برای ملت‌های جهان خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که نباید با جمهوری اسلامی برخورد مستقیم داشته باشد چرا که همه حرکات و برنامه‌های انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان الگویی برای ملت‌های جهان خواهد بود.

برنامه‌های ایران در مقابله با دشمنان الگویی برای ملت‌های جهان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسیلمانی بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با تسلیت وفات این بانوی مکرمه اسلام، مقام حضرت خدیجه‌(س) را بسیار والا دانست و اظهار داشت: خداوند به وسیله امین وحی خویش، جبرئیل بر او سلام فرستاد که این از نشانه‌های قدر و منزلت این بانوی مکرمه اسلام در نزد پروردگار متعال است.

وی افزود: هنگام بازگشت رسول خدا‌(ص) از معراج، جبرئیل به ایشان گفتند، از طرف خداوند و از سوی من به خدیجه سلام برسان که این نیز یکی دیگر از نشانه‌های قدر و منزلت این بانوی اسلام در نزد پروردگار است.

محمدسیلمانی بیان داشت: هنگامی که رسول خدا(ص) حضرت خدیجه(س) را ملاقات کردند به او گفتند که ای خدیجه، خداوند و فرشتگان بر تو سلام می‌رسانند و گرامی‌ات می‌دارند و این نیز از نشانه‌هایی است که قدر و منزلت حضرت خدیجه(س) را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص مومنان، گفت: افتخار مومنان این است که اهل جهاد و کوشش در راه خدا هستند و در این مسیر هیچ ملامتی در آن‌ها تأثیر ندارد، در مقابل کفار مثل کوه ایستاده، خم به ابرو نیاورده و نفوذ ناپذیرند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای متوقف کردن حرکت شتابان جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌ها و توطئه‌های پیچیده گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که نباید با جمهوری اسلامی برخورد مستقیم داشته باشد چرا که همه حرکات و برنامه‌های انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان الگویی برای ملت‌های جهان خواهد بود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: یادگاران دفاع مقدس، جدول روزانه‌ای برای خود طراحی کرده بودند که هر شب با مراجعه به آن از نفس خود مراقبت و پیشرفت معنوی خود را روزانه کنترل می‌کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدا چه اشخاصی را دوست دارد، گفت: مومنان، متطهرین و توابین از جمله این اشخاص هستند و ما برای قرار گرفتن در شمار این اشخاص باید در ردیف اهل توبه باشیم تا حداقل در یکی از گروه‌های محبین او قرار گیریم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول