اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

بانوان ایرانی از طرح‌های وزین لباس استقبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران و بانوان ایرانی از طرح‌ها و پوشش‌های وزین اسلامی که حجاب کاملی دارند، استقبال می‌کنند.

بانوان ایرانی از طرح‌های وزین لباس استقبال می‌کنند

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پوشش صحیح و برگرفته از تعالیم دینی و الهی همواره مورد توجه بانوان و دختران ایرانی بوده و در طول تاریخ زنان ایرانی به حفظ حجاب شهرت داشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که در طول ماه مبارک رمضان شاهد برپایی نمایشگاه‌های قرآنی متعددی هستیم که در حاشیه آنها طرح‌هایی نیز برای ترویج فرهنگ حجاب در میان زنان انجام می‌شود، آیا این طرح‌ها دارای تاثیر مثبت هستند؟‌ گفت: به طور قطع در شرایطی که تهاجم گسترده‌ای علیه فرهنگ غنی ایران و اسلامی ما در حال انجام است، بهره‌مندی از کارهای فرهنگی به ویژه تعالیم قرآنی برای خنثی‌سازی توطئه‌های ضد فرهنگی موثر خواهد بود.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی افزود: در چندین نمایشگاه به شخصه شاهد بودم که محصولاتی مانند چادر و لباس‌های وزین با طرح‌های جدید عرضه شده است.

افتخاری گفت: بانوان و دختران ایرانی از این طرح‌های وزین استقبال کرده و این امر نشان می‌دهد در صورت توجه به فرهنگ‌سازی در بحث حجاب و عرضه محصولات کیفی نقش مهمی در خنثی‌سازی تهاجم‌ دشمنان دارد.

وی تاکید کرد: بانوان ایرانی که به حفظ حجاب شهرت دارند، در صورت عرضه صحیح لباس‌ها با پوشش‌های مناسب به طور قطع از آن استقبال کرده و به سراغ لباس‌های نامطلوب نخواهند رفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وقتی در اکثر فروشگاه‌های لباس چنین محصولاتی عرضه نشده و تبلیغات و آگاهی بخشی لازم را نیز نداشته باشیم، چگونه از دختران انتظار استفاده از این محصولات را داشته باشیم؟

افتخاری در پایان اذعان داشت: بنابراین باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته و لباس‌های وزین و مناسب را با طرح‌های جدید در بازار عرضه کنیم که به طور قطع بانوان و دختران ما از این طرح‌ها استقبال خواهند کرد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول