اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب سفری علمی ـ فرهنگی

دانشگاهیان ایرانی از نمایشگاه تابلو و نقاشی مالزی دیدن کردند

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان ایرانی در قالب سفری علمی ـ فرهنگی، از نمایشگاه تابلو و نقاشی در حومه شهر کوالالامپور مالزی دیدن کردند.

دانشگاهیان ایرانی از نمایشگاه تابلو و نقاشی مالزی دیدن کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به جنوب شرق آسیا، امروز بیش از 100 نفر از دانشگاهیان ایرانی از دانشگاه‏‌های مختلف کشورمان از نمایشگاه تابلو و نقاشی که در نزدیکی شهر کوالالامپور مالزی برپا شده است، دیدن کردند.

در این نمایشگاه، مسئولان مالزیایی توضیحاتی درباره نحوه برگزاری نمایشگاه و گزینش طرح‏‌ها و تابلوها ارائه د‌ادند و راهنمایان ایرانی حاضر در این بازدید نیز به بیان ویژگی‏‌های شماری از نمونه‏‌های ارائه شده در این نمایشگاه پرداختند.

در نمایشگاه تابلو و نقاشی مالزی، تابلوهای نقاشی و طراحی زیبایی از پرتره انسان، حیوانات و نحوه زندگی آنها، میوه‏‌های مخصوص مناطق استوایی، اماکن روستایی حاشیه شهرها، جلوه‏‌های طبیعی و انواع درختان و جانوران، گل و گیاه، نمادهای اسطوره‏‌های ملی، خاتم‏‌کاری، تذهیب اسلامی و . . . به تماشا گذاشته شده است.

بیش از 500 تابلوی نقاشی و طراحی که به همت بومیان مالزیایی و عمدتاً مالایی‏‌ها خلق شده، در نمایشگاه تابلو و نقاشی مالزی در معرض دید عموم علاقه‏‌مندان و گردشگران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول