اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری 70 محفل انس و تفسیر قرآن کریم در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری 70 محفل انس و تفسیر قرآن کریم در استان زنجان خبر داد.

برگزاری 70 محفل انس و تفسیر قرآن کریم در زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل اوقاف استان در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان 45 محفل انس با قرآن در استان زنجان برگزار می‌شود که برخی از آنها را شهرستان‌ها و همچنین برخی را نیز جامعةالقرآن انجام می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در چهار شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: ابهر، زنجان، خدابنده و طارم نیز از شهرستان‌هایی هستند که محافل انس با قرآن در آنها برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری محافل تفسیر قرآن کریم توسط ائمه جمعه اضافه کرد: در این زمینه نیز 25 محفل تفسیر قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود.

باقری همچنین با اشاره به ترتیل‌خوانی قرآن کریم در استان زنجان افزود: این محفل نیز در بیش از 10 امامزاده استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان را برگزاری ضیافت افطاری در شب‌های قدر عنوان کرد و افزود: همچنین در روز عید فطر نیز برنامه‌های مختلفی در امامزاده‌ها و بقاع استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای نیات واقفان در روستاهای استان افزود: در این زمینه نیز 14 برنامه توسط اداره کل اوقاف استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه نشاط معنوی توسط اداره کل اوقاف استان زنجان که ویژه برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی و ابتدایی برگزار می‌شود، اضافه کرد: از زمان آغاز اجرای این برنامه در امامزاده‌ها این برنامه با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول