اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

قرآن کریم با مشارکت 35 خوش‌نویس کتابت می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن خوش‌نویسی بجنورد گفت: قرآن کریم در هفتمین نمایشگاه قرآنی خراسان‌شمالی با حضور 35 خوش‌نویس بجنوردی کتابت می‌شود.

قرآن کریم با مشارکت 35 خوش‌نویس کتابت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، غلام‌رضا زحمتکش اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع تأثیر قرآن در هنر خوش‌نویسی با حضور «مجتبی سبزه» از استادان برجسته هنر خوش‌نویسی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده این انجمن برای نمایشگاه قرآن است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه پوستری در قالب سیر تحول هنر خوش‌نویسی در کتابت قرآن طی هزار و 400 سال هم از دیگر برنامه‌های انجمن خواهد بود.

خبر دیگری نیز حاکی است، مدیر مرکز تربیت مدرس قرآن کریم بجنورد گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «ترنم وحی» به منظور تدبر و تفکر در قرآن کریم در بجنورد برگزار می‌شود.

محمد وحدانی اظهار کرد: در این مسابقه 20 سؤال از متن قرآن مطرح می‌شود که علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه 80 آیه را معنی می‌کنند.

وی تدبر و تفکر در آیات و معانی قرآن و توجه به مفاهیم آن را از اهداف برگزاری این مسابقه در حاشیه هفتمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای دریافت پرسش‌نامه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و در مرکز استان به مرکز تربیت مدرس قرآن و در غرفه تربیت مدرس در نمایشگاه مراجعه کنند.

وحدانی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند، خاطر نشان کرد: در پایان به 15 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول