اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌رضوی

7 کارگاه آموزشی داستان‌نویسی قرآنی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌رضوی گفت: در راستای برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی، 7 کارگاه داستان قرآنی در نمایشگاه برگزار می‌شود که رایزنی‌های لازم با اساتید در خصوص حضور در این کلاس‌ها انجام شده است.

7 کارگاه آموزشی داستان‌نویسی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، سیدسعید سرابی، اظهار کرد: باید سعی شود علاوه بر رشد کمی نمایشگاه که امسال اتفاق افتاده است، رشد کیفی آن را نیز شاهد باشیم.

وی بر ضرورت کیفی‌سازی بخش‌های ویژه نمایشگاه نیز تاکید کرد و ادامه داد: بخش عترت و ولایت از بخش‌هایی است که سال گذشته برای نخستین ‌بار در جشنواره داشتیم که امسال باید بسیار با کیفیت‌تر و فاخرتر از سال گذشته باشد.

سرابی از برگزاری قطعی نمایشگاه در نیمه سوم ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: تاریخ دقیق نمایشگاه 21 تا 27 مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

وی افزود: در راستای برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی 7 کارگاه داستان قرآنی در نمایشگاه برگزار می‌شود که رایزنی‌های لازم با اساتید در خصوص حضور در این کلاس‌ها انجام شده، هم‌چنین دعوتنامه‌های آن نیز برای داستان‌‌نویسان ارسال شده است.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان‌رضوی از رونمایی از آثار فاخر در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: در حوزه آثار مکتوب و هنری آثار فاخری با موضوعات علوم و هنرهای قرآنی تولید شده است که از این آثار در نمایشگاه قرآن و عترت رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول